Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ny film från Vänern – Oljehamnen i Vänersborg
Taggad: alwaysinwater, bazmei, go pro, sverige, vänersborg
-
Ny film från Vänern – Oljehamnen i Vänersborg
Publicerad av bazmei på 8 november, 2014 vid 19:52Här kommer en ny film från Vänersborg och Vänern!
http://alwaysinwater.com/surf-movies/windsurfing-vanersborg-sweden-go-pro-at-oljehamnen
//Bazmei
bazmei svarade 9 år, 12 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Tänker jag rätt att ni körde bakom vågbrytaren och att det var därför det var så platt? Nord-ost vind?!
Har funderat på att lägga i där för att få renare vind men la alltid i på skräcklan vid lilla badstranden för jag kunde bära prylarna 30 meter från förrådet till riggning.. -
@Klas TSS 728983 wrote:
Tänker jag rätt att ni körde bakom vågbrytaren och att det var därför det var så platt? Nord-ost vind?!
Har funderat på att lägga i där för att få renare vind men la alltid i på skräcklan vid lilla badstranden för jag kunde bära prylarna 30 meter från förrådet till riggning..Du tänker rätt med både riktning och plats. Förmodligen är det lite lättare att hoppa i nere i stan, men vi gillar att hålla oss på rätt sida av bron 😉 Perfekt för att rigga då man skyddas av ett berg så de var lä precis bredvid vattnet och sedan bara 20 meter till iläggning.
Logga in för att svara.