Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny film "KITE FOR LIFE" ifrån Träslövsläge i Helgen!
-
Ny film "KITE FOR LIFE" ifrån Träslövsläge i Helgen!
hildingdude replied 17 years, 4 months ago 24 Members · 32 Replies
-
Snyggt Filmprojekt ! .. Du är duktig på att redigera..
Anton(“youngblood”) och Nicke (“youngblood2”) och Jag spelade in en film i stråvalla igår. Ska se till att han lägger upp den så fort den är redigerad 🙂
-
@dabban 402112 wrote:
Snyggt Filmprojekt ! .. Du är duktig på att redigera..
Anton(“youngblood”) och Nicke (“youngblood2”) och Jag spelade in en film i stråvalla igår. Ska se till att han lägger upp den så fort den är redigerad 🙂
Gött då kan det bara bli skön åkning 🙂 skoj att bli sporrad på vattnet! Hör av er om ni har frågor om redigering, fast jag kan bara adobe premiere element.
-
shena! pierre, kan du redigera GIF i ditt program? vi får la köra en seriös filmsession någon gång och turas om med kameran! Alla kan som e osponsrade kan ju ha en liten egen snutt och skriva att vi vill ha spons i slutet! hehe.
Anton
-
låter bra anton (Y) ja platsar nog dock inte i den filmen ännu hehe
-
@hildingdude 402305 wrote:
shena! pierre, kan du redigera GIF i ditt program? vi får la köra en seriös filmsession någon gång och turas om med kameran! Alla kan som e osponsrade kan ju ha en liten egen snutt och skriva att vi vill ha spons i slutet! hehe.
Anton
För att redigera gif bilder använder jag adobe photoshop, därefter kan jag ta in bilderna i adobe premiere element. Kanske lättare att förklara per tel!? 0313453457 .. Absolut mer sponsring! 🙂
-
Wooooo 🙂 Sjukaste filmen kommer nog ända fixas under helgen…du och din blivande fru har huvudrollerna 🙂
-
@hildingdude 402305 wrote:
Anton
shit då måste det nog tränas rejält idag..
Syns i A-bay senare idag
-
grymt… det ska ju dessutom blåsa idag ser jag… jag drar till läjet… jobbet får vänta igen.. fock.
/Ed
-
@stebe 402486 wrote:
Gött,. hoppas det blir mycket mä Pörr!
Det kommer bli så sjukt så att det kommer att svartna för ögonen!!! Sen har jag en speciel överaskning till svensexe gänget så att den fördmjukelsen jag fick utstå kommer bara vara en piss i havet jämförelse med vad ni kommer att få stå ut med!!!
-
@snygging 402528 wrote:
Det kommer bli så sjukt så att det kommer att svartna för ögonen!!! Sen har jag en speciel överaskning till svensexe gänget så att den fördmjukelsen jag fick utstå kommer bara vara en piss i havet jämförelse med vad ni kommer att få stå ut med!!!
Nu förstår jag inte, kan du berätta vad det var för förödmjukelse du menar?
Log in to reply.