Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › NY FILM: Landet runt, vol 2
-
Fan va fint! Så ni körde Läjet på Söndagen oxå. Grym spot vid den riktningen!! Själv blev det Vilshärad, helt ok.
-
Oufff! Vikken rulle!!! Störtskönt filmat, klippt, soundtrackat o surfat, man e minst sagt impad!
Ja jävlar om man kunde flaka sådär utan vidare, keep it up! o keep up the helmut-cam, skitball o se ju!/Martin
-
sweet… är fett avis här i norrland…
att det är sådär bra hemma…
-
grymm grymm grymm grymm grymmmm film, helt tok grymmt hehe fint att ni filma lite på cls uffes domäner också.:P
vill bara säga ett grymmt stor grattis till A.Olandersson till fjärdeplatsen i EFPT, den här filmen visar att det är inte för intet du kommer top tre nästa år.;)
-
NICCCEEE!!!!
Underbar film, tack för den….
Låten Diesel power satt som en smäck till alla hopp, hatten av för denna gryma film//Glenn
-
Jag är inte så grym på att identifiera trick, men jag tycker mig se både en flaka som är mer over the top och kanske är en goiter eller något kanske. Och sen tycker jag mig se en shaka, vilket egentligen är en flaka där man aldrig planar på nosen baklänges utan snurrar runt i luften på en gång.
Så, var är egentligen Flakan???
-
Det är en flaka bara han e så jäääääääääääävla snabb så noses touchar aldrig vattnet!
-
Vilka underbara filmer ni gör!! Tack för att ni livar upp mitt kontorsliv
/ Calle S -
Svar till:
Jag är inte så grym på att identifiera trick, men jag tycker mig se både en flaka som är mer over the top och kanske är en goiter eller något kanske. Och sen tycker jag mig se en shaka, vilket egentligen är en flaka där man aldrig planar på nosen baklänges utan snurrar runt i luften på en gång.
Så, var är egentligen Flakan???
[/ QUOTE ]
Du har fått det här helt om bakfoten Niklas. Det är en “air flaka” som Andreas gör precis i slutet av filmen. Shaka är när man gör en “shoveit into flaka” och “goiter” är typ det samma som en “ponch”. Dags att surfa in på continentseven och börja plugga!
-
Stenkool film! Jag är ledsen att jag inte kunde också vara med och rippa då… :-/
Använd denna codec om ni inte får igång filmen
http://www.free-codecs.com/download/3ivx.htm -
Svar till:
men de va ju uppenbarligen mer än jag som såg mongolid ut…haha
[/ QUOTE ]
Ska inte nämna vad man kände sej som i söndags. Va fan drack vi??? Ja va kass hela dan, så surt o kröka bort surfdagar så här års
-
Svar till:
Svar till:
men de va ju uppenbarligen mer än jag som såg mongolid ut…haha
[/ QUOTE ]
Ska inte nämna vad man kände sej som i söndags. Va fan drack vi??? Ja va kass hela dan, så surt o kröka bort surfdagar så här års
[/ QUOTE ]
Haha, såg din bil utanför på min gata, undrade vad fan du höll på med
Logga in för att svara.