Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › NY FILM: Landet runt, vol 2
-
Måste ju säga att killen med det svart/silvriga crossover seglet drar på några riktigt schyssta framåtar!
Klart imponerad!
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
men de va ju uppenbarligen mer än jag som såg mongolid ut…haha
[/ QUOTE ]
Ska inte nämna vad man kände sej som i söndags. Va fan drack vi??? Ja va kass hela dan, så surt o kröka bort surfdagar så här års
[/ QUOTE ]
Haha, såg din bil utanför på min gata, undrade vad fan du höll på med[/ QUOTE ]
Du va inte ensam om o undra va fan ja höll på me, frågade mej själv de samma ett gäng ggr på söndan. Till slut,runt 7 på kvällen tog ja “the walk of shame” genom byn (som man gjort ett antal söndagar nu) o hämta bilen. Undra om jag egentligen va körbar då ens.
-
Vilken spelare skall man ha för att kunna se filme???
Kan inte se den i något av mina program
[/ QUOTE ]
Har faktiskt haft allvarliga funderingar på de ett antal ggr senaste tiden. (åren ) Skulle faktiskt blivit den andra rena helgen nu senast, men så dök ju Andy & Co upp i stan. Och de finns ingen som har sämre inflytande på mitt borstande än han!
Är de ett tecken på att man är illa ute när man skyller sitt krökande på andra
-
Snyggt jobbat igen. Skitskön rulle. Lika bra redigerat som surfat.
-
Grymt! Fedt bra film, mera sånt..
Så är man ju med med lite fjösig vågridning dessutom.. -
Grym film!! Jag vågade bara kolla på halva på en extrem liten ruta på skärmen här i kontorslandskapet, men det jag såg var sanslöst bra! Bra seglare, bra känsla med headcam och helt enkelt riktigt coolt!
-
Satan vad sugen man blev nu. Bra jobbat. Riktigt bra film.
-
Knatte
Gäst11 november, 2005 vid 15:40Kanon film
Snäppet bättre en 1:an också! -
Ja det är ju bättre klass på denna film än många kommersiella köpfilmer man sett!! Kan man få en extended version med flakan på slutet i slowmotion?
Jag som obevandrad norrlänning undrar bara var Läjet ligger?
Kommer ev flytta till göteborg nämligen, undra bara om det ligger i närheten? /Alf
Logga in för att svara.