Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NY FILM: Landet runt, vol 2

• philippos

Medlem
    12 november, 2005 vid 10:41

Tack, tack. Bättre än kommersiellt är ett grymt bra betyg. Komersiell film håller ju oftast högre klass pga större budget, bättre spots, fler duktiga seglare, fina kameror och proffsredigering mm. Själv tycker jag dock bättre om att titta på bra amatörfilm. Dessa filmer visar oftast spots som man kanske redan har besökt eller kommer att besöka samt seglare som man kanske sett tidigare eller som man kommer att se i framtiden. Detta leder till att man känner igen sig mer i filmerna och man blir mer inspirerad till att besöka dessa spots eller lära sig de manövrar som visas i filmen.

Lejet är viken strax söder om Apeliken i Varberg. Sök på Träslövsläge så hittar du det!

• drx

Medlem
    12 november, 2005 vid 10:48

Ok, tack. Kanske ska flytta till Varberg då istället, har dom universitet där? smile.gif

• surfslusken

Medlem
    12 november, 2005 vid 17:20

Finns en del kul du kan läsa i Varberg. Kolla utbudet på Campus Varberg

• anonym-anvandare

Medlem
    21 november, 2005 vid 19:29

Varför kan inte jag öppna filen??? Vilket programm öppnar jag med?????????????

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NY FILM: Landet runt, vol 2

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.