Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film *Sandviken sbg

• Ny film *Sandviken sbg

Publicerad av emilh på 18 november, 2004 vid 11:49

Hola

Under årets höst befann sig några bönner i sandviken. En vecka var vi där hela 4-5 ggr…alla gångerna var det utlovat 8-15 m/s. Men vi hade aldrig över 8 m/s…förrutom någon enstaka gång. Filmen visar lite halvdan segling med halvdant tryck men man får ändå en go känsla om hur det var. En av dagarna var vi där först i 2 timmar, boysen bestämmde sig för att packa ihop och byta ställe för sandviken var nu det sämsta stälet i världen. Det låg nämligen 13 m/s en bit ut i havet. När alla utom en viss person packat ihop och t.o.m. bytt om kommer vinden. Inte mycket…men väl dugligt. Kanske 9-10 m/s. Ni kan ju gissa vad alla gjorde?….Jo på med dräckterna o rigga upp igen. O ut på vattnet i en kvart…gissa vad som hände sen….jo vinden dog ut igen. Fick tyvärr inte med detta på film men ni kan ju föreställa er hur det såg ut.

Filmen är helt klar men saknar bara plats. Den är i mpeg svcd format och ligger på ca 78 mb. 4 minuter lång, BRA kvalitet.

emilh svarade 20 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 23 Svar
  • 23 Svar
  • stewen

Medlem
    18 november, 2004 vid 11:59

Jag fixar det åt dig emil

• stewen

Medlem
    18 november, 2004 vid 12:29

Så nu ligger den ute
    Kan tankas Här
    höger klick spara mål som…

• anders_hoffman

Medlem
    18 november, 2004 vid 14:28

Jäkligt bra film måste jag säga!! Skönt intro!! Bra musik!

• emilh

Medlem
    18 november, 2004 vid 16:25

Svar till:

Jäkligt bra film måste jag säga!! Skönt intro!! Bra musik!

[/ QUOTE ]

Tackar…kul att du gillar den. Inte direkt någon action men man får ju göra det bästa av det. Vore kul o höra vad andra har o säga. smirk.gif

• clemens

Medlem
    18 november, 2004 vid 16:31

helt klart bättre än förra filmen, mer harmonisk klippning …

• ola_p

Medlem
    18 november, 2004 vid 20:55

Fett mkt bättre än den förra… Nu börjar det ju se riktigt bra ut… synd att ni fick sunkförhållanden.

• gurra1978

Medlem
    18 november, 2004 vid 21:43

Jag laddade ner den men så var det bara på 0 sekunder och nu kan jag inte ladda ner den igen. Skumt som fan, har aldrig upplevt något sånt tidigare. Jag ville ju så gärna se den crazy.gif

• gurra1978

Medlem
    18 november, 2004 vid 21:46

Nä, nu verkar det funka igen. Fast något som inte verkar funka är att det inte går att radera sina inlägg. Har du märkt det konfmaster?

• gurra1978

Medlem
    18 november, 2004 vid 22:13

Nu har jag också sett den. Vilken härlig rulle! Annorlunda intro men det hade stil. Sköna låtar och bra kvalitet på filmen. Fortsätt göra surffilmer för den där var riktigt bra. Den där S66 var en grym snubbe, han gav ju filmen ett stort lyft.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    19 november, 2004 vid 00:11

Grymm!!!!
    riktigt jävla bra, jämfört med din andra så e det lika med en bajskorv eller en brödrost cool.gif

men va har du gjort, tåålscreen?..haha
    den e lite avlång typ..bilden.

yaya..tycker filmen rokkade!

keep it up ClAS HELGE.

• herodude

Medlem
    19 november, 2004 vid 08:36

den var as grym, bästa musik valet på länge…

• emilh

Medlem
    19 november, 2004 vid 09:02

Fan va gött att ni gillar den grin.gif

• emilh

Medlem
    19 november, 2004 vid 09:55

Om det inte funkar så får ni hacka på stewen… grin.gif Ska försöka fixa annat ställe o lägga den på snart.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 november, 2004 vid 10:54

Behöver en codec säger den när jag ska köra, varför? Brukar jag inte behöva för att kunna köra?

Irie Man

• stewen

Medlem
    19 november, 2004 vid 11:03

Det är SVCD… funkar bäst i powerdvd och windvd…
    Funkar även i senaste versionen av windows mediaplayer.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film *Sandviken sbg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.