Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › NY FILM;inspiration till höstvindarna och vintern.
-
NY FILM;inspiration till höstvindarna och vintern.
nordgren svarade 20 år, 2 månader sedan 12 Medlemmar · 24 Svar
-
Nu har ni spårat.. Vad har detta med Calles nya rulle att göra??? Hur som helst ser man alltid fram emot en ny rulle….
99 pix är ju nästan gratis…. Ska genast tanka he…. köpa den när den kommer ut i butik 🙂
-
Ja Frippe det blir nog till att köpa filmen på skiva för din del. Om du nu inte fixat en större hårddisc, du gnäller ju jämt att din är full med all porr du tanakt hem.
-
Frippe, sedan en månad tillbaka kan man ladda ner korta 2 minuters förenklade delar / Teasers
från Fanatics eller Skidsports hemsidor…320×240 size.Den stora NEWWAVE DVD-filmen är som sagt subventionerad av Fanatic så
att så många som möjligt kan få se den med bästa kvalite och får en större upplevelse,
istället för en liten komprimerad ruta på dator, som inte lirar på TV:n.
Vill man ha riktig DVD upplösning med hela filmen, menyer, all miljö och action
och kommentarer, som ser bra ut på TV:n/ projektorn så är det nog
enklast och bäst med ett orginal.
Ta en iskall öl i handen, sätt dig i soffan, njut och dröm sig bort för ett tag…
Filmgrab från Maui:s “outer reef”
-
Tjena Calle!!
Du får sluta lägga ut såna här trådar på konfen. Man längtar ju tillbaka utan att hela tiden bli påmind!!!! Har inte vågat skaffa filmen än men efter att ha sett en del råkopia samt “teasern” så vet man att resultatet är bra!
Honken -
Honken, se det som ett minne av tiden då “da swedes” var på ön
Du seglade kanske 300 meter från heli-shooten -
Hoppas att Torö levererar i morgon och måndag. Ska du dit? Jag o Johan sticker vid 9 tiden.
Ses Honken -
Kan bara säga så här efter att ha sett den. WOW.
Vann den igår på MSC i Tyresö. -
Riktigt bra film! Fick hem mitt ex från skidsport idag. mmmm.
Härligt med afrikansk musik när de var i SA och så.Men jag funderar över varför de inte presenterade skaten och shark modellerna?
Annars så var det en riktigt bra film!
Logga in för att svara.