Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny forumsdel

• Ny forumsdel

Publicerad av spray på 11 januari, 2009 vid 18:23

Jag har på förslag att trådar som ”apelviken imorgon??” eller ”vilka ska dra till lejet ikväll” kan läggas i en separat forumsdel.

Vad säger ni?

bonasurf svarade 16 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • Knatte

Gäst
    11 januari, 2009 vid 18:40

@Spray 525004 wrote:

Jag har på förslag att trådar som ”apelviken imorgon??” eller ”vilka ska dra till lejet ikväll” kan läggas i en separat forumsdel.

Vad säger ni?

Finns väl för och nackdelar med att utöka antal forumdelar ?? Alla läser ju huvudforumet och postar alla trådarna där, trots att det finns andra forum..
    Dvs. vill man ha feadback så väljer man huvudforumet trots det finns andra mera lämpliga forumdelar.
    Det är väl främst slalom/speed och våg/freestyle forumen som funkar annars är det väl rätt dött på övriga delar :tongue:

• ola-h

Medlem
    11 januari, 2009 vid 19:15

Jag tycker det är bra som det är nu. Allt som oftast hamnar det ju bilder och inspirerande beskrivningar i dessa trådar, dvs de får en slags historisk referens även när dagen i fråga passerat. En kul del av Surfzone, helt enkelt.

Skapar men ett speciellt forum för dessa kan jag lova att det blir sämre överlag.

• sinker

Medlem
    11 januari, 2009 vid 19:57

Måste hålla med Ola H. Hade det inte varit för det goa gensvaret i min ”Apel idag?” tråd hade jag nog inte åkt 10×2 mil. Nu visste jag att det skulle finnas folk på vattnet och sällskap på stranden. Och aj, aj om jag missat en så bra dag som idag i Lejet!
    /sinker

• lars_k

Medlem
    11 januari, 2009 vid 20:23

Oftast ser man ju på rubriken vad dessa trådar handlar om. Är man inte intresserad behöver man ju inte öppna och läsa. Och som OlaH sa så dyker det ju för det mesta upp fina bilder att glo på efter surfet. Hellre sånt på huvudkonfen än en massa dravel.

• danneman

Medlem
    11 januari, 2009 vid 21:06

Jag tycker änndå Hak borde ha en egen klistrad tråd
    ”Jag e i fiskebäck/idag går det av i fiskebäck” annars tycker jag det inte behövs några nya forum eftersom denna tråd borde ligga i en annan del av forumet som typ Support & förslag Eller?

Jag tycker däremot att Moderatorerna borde vara lite hårdare med att flytta trådar, till dess rätta ställen då kanske vi läser lite mer i dom övriga forumsdelarna.

• hakman

Medlem
    12 januari, 2009 vid 10:15

Heja Håkman ska det heta

• calle

Medlem
    12 januari, 2009 vid 14:37

@Ola H. 525017 wrote:

Jag tycker det är bra som det är nu. Allt som oftast hamnar det ju bilder och inspirerande beskrivningar i dessa trådar, dvs de får en slags historisk referens även när dagen i fråga passerat. En kul del av Surfzone, helt enkelt.

Skapar men ett speciellt forum för dessa kan jag lova att det blir sämre överlag.

+1

/ Calle

• bonasurf

Medlem
    12 januari, 2009 vid 15:55

Jag tycker också dessa inlägg som är av det mest aktuella slaget ska hamna i huvudtråden.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny forumsdel

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.