Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ny forumsdel
-
Ny forumsdel
Publicerad av spray på 11 januari, 2009 vid 18:23Jag har på förslag att trådar som ”apelviken imorgon??” eller ”vilka ska dra till lejet ikväll” kan läggas i en separat forumsdel.
Vad säger ni?
bonasurf svarade 16 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Knatte
Gäst11 januari, 2009 vid 18:40@Spray 525004 wrote:
Jag har på förslag att trådar som ”apelviken imorgon??” eller ”vilka ska dra till lejet ikväll” kan läggas i en separat forumsdel.
Vad säger ni?
Finns väl för och nackdelar med att utöka antal forumdelar ?? Alla läser ju huvudforumet och postar alla trådarna där, trots att det finns andra forum..
Dvs. vill man ha feadback så väljer man huvudforumet trots det finns andra mera lämpliga forumdelar.
Det är väl främst slalom/speed och våg/freestyle forumen som funkar annars är det väl rätt dött på övriga delar :tongue: -
Jag tycker det är bra som det är nu. Allt som oftast hamnar det ju bilder och inspirerande beskrivningar i dessa trådar, dvs de får en slags historisk referens även när dagen i fråga passerat. En kul del av Surfzone, helt enkelt.
Skapar men ett speciellt forum för dessa kan jag lova att det blir sämre överlag.
-
Måste hålla med Ola H. Hade det inte varit för det goa gensvaret i min ”Apel idag?” tråd hade jag nog inte åkt 10×2 mil. Nu visste jag att det skulle finnas folk på vattnet och sällskap på stranden. Och aj, aj om jag missat en så bra dag som idag i Lejet!
/sinker -
Oftast ser man ju på rubriken vad dessa trådar handlar om. Är man inte intresserad behöver man ju inte öppna och läsa. Och som OlaH sa så dyker det ju för det mesta upp fina bilder att glo på efter surfet. Hellre sånt på huvudkonfen än en massa dravel.
-
Jag tycker änndå Hak borde ha en egen klistrad tråd
”Jag e i fiskebäck/idag går det av i fiskebäck” annars tycker jag det inte behövs några nya forum eftersom denna tråd borde ligga i en annan del av forumet som typ Support & förslag Eller?Jag tycker däremot att Moderatorerna borde vara lite hårdare med att flytta trådar, till dess rätta ställen då kanske vi läser lite mer i dom övriga forumsdelarna.
-
@Ola H. 525017 wrote:
Jag tycker det är bra som det är nu. Allt som oftast hamnar det ju bilder och inspirerande beskrivningar i dessa trådar, dvs de får en slags historisk referens även när dagen i fråga passerat. En kul del av Surfzone, helt enkelt.
Skapar men ett speciellt forum för dessa kan jag lova att det blir sämre överlag.
+1
/ Calle
-
Jag tycker också dessa inlägg som är av det mest aktuella slaget ska hamna i huvudtråden.
Logga in för att svara.