Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny funktion efterlyses

• Ny funktion efterlyses

Publicerad av martin på 10 november, 2003 vid 16:18

Snart inträder konfen i den sedvanligt sega vinterdvalan där inläggen kommer med allt längre mellanrum. För att få lite fart på forumet/en tycker jag att det skulle finnas en funktion där man ser alla nya inlägg i datum-/tidsordning oavsett kategori. Om man tittar på exempelvis Freeride, som kan sägas vara skidåkarnas motsvarighet till Steffo, så är det den forumfunktionen som de allra flesta använder. Det bästa vore om man i sin profil fick välja vilka forum som ska ingå i den här visningen. Då skulle man själv kunna styra vilka inlägg som ska visas på sin egen ”visa alla kategorier”-sida. Tänkbart är ju tex att en del inte vill inkludera inlägg från kitesidan eller vågsurf.

Ett annat alternativ är att ha huvudkategorierna som ett valbart alternativ. Om man klickar på ”vindsurfing” får man upp alla de senaste inläggen i alla vindsurfkategorier. Då skulle det mer likna den gamla formen på konfen, där alla inlägg hamnade i samma hög, samtidigt som fördelarna med ett uppdelat forum fortfarande finns kvar. Som det är nu missar iaf jag kanska mycket info bara pga att jag mycket sällan orkar klicka mig genom alla kategorier. Man kan ju trots allt vara intresserad av vilken kolbom som är bäst runt 300, även om man inte seglar formula.

karapp svarade 21 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • ola_p

Medlem
    10 november, 2003 vid 16:29

Håller med, och har tillochmed föreslagit samma sak nån gång tidigare, tror jag… tongue.gif

• clemens

Medlem
    10 november, 2003 vid 17:04

Nu när du ändå tar upp freeride.nu som en förebild måste ja proppsa lite för att steffo måste fixa en avdelning där man kan recensera utrustning.
    kolla—> http://www.freeride.nu/review/

• karapp

Medlem
    11 november, 2003 vid 07:38

japp, ett sånt betyg och beskrivnings forum vore grymt.
    http://www.fotosidan.se har det med…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny funktion efterlyses

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.