Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny go film på Kitesurferen.dk
-
Ny go film på Kitesurferen.dk
Publicerad av patrikol på 25 november, 2003 vid 10:26Av Preda THE man!
Kitesurfern.dk
hengo svarade 21 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Är den värt väntan, har 1mb/s men det skulle ändå ta nästan 3 timmar.
CH
-
jo jäkla 9kb/s … seeegt, men har man något bättre för sig? Neh…
-
Svar till:
jo jäkla 9kb/s … seeegt, men har man något bättre för sig? Neh…
[/ QUOTE ]
9kb/s
jäklar så snabbt..
själv laddar man just nu 3,85 kb/s… -
Hehe jag kanske ska vara glad över min enorma hastighet just nu, eller ehm inte?
Fast ska ju ändå till jobbet nu så det kvittar ju hehe -
Haha vet inte om den är värd besväret … den har stått på hela dan och där e 3 timmar kvar ; ( har la fått hem halva? ungefär
//Pan
-
Tja allting är relativt! Men det är helt klart en lite annorlunda gjord kite film, det tog mig 2 timmar och 40 min och ladda hem men och det var det värt! Det är klart sitter man med modem och måste vänta två veckor så är det inte lönt!
-
Laddar just för tillfället i ca 900kb/s
2 min kvar….
Tacka skolans lina!!!!! -
dom borde kortat ner den från 15min till kanske 3min med bara åkningen!
-
ja lätt an av de tradigaste filmerna jag sätt efter 9 min har de fortfarande inte börjat kajta , nä jag säger bara skit i att ladda ner den.
-
Ja smaken är ju som baken. Jag för min del gillar danskarnas filmer just för att dom inte bara riggar en kamera på stranden och sedan ser man 15 minuters oavbruten åkning. Ingen kite inget land ingenting mer än närbild på åkaren ganska trista filmer tycker jag. Danskarna brukar varva med allt kring kitingen, bilresor, riggningar, bygga hinder, supa ,en tjej med string som hjälper till med kiten! Ja allt möjligt. Lite tokiga grejor, kanske beror det på att jag har massor av filmer med bara kite och ingenting annat på tycker det är kul med lite ”handling” Jag tycker att danskarna ligger väldigt mycket före när det gäller ”Amatör kitefilmer”
-
håller delvis med men denna gång vart det på tok för mkt tjaffs och för lite kite. kanske kul om man känner killarna på filmen…
Logga in för att svara.