Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny go film på Kitesurferen.dk

• kitelife

Medlem
    25 november, 2003 vid 10:47

oxå länken…

Marocco

//Pan
    Ps. den e stor och servern är TRÖTTTTTT… så sitter du på modem så tänk 2 ggr. ; ) Ds.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 november, 2003 vid 11:04

Är den värt väntan, har 1mb/s men det skulle ändå ta nästan 3 timmar.

CH

• superman

Medlem
    25 november, 2003 vid 11:55

jo jäkla 9kb/s … seeegt, men har man något bättre för sig? Neh… tongue.gif

• virre_bu

Medlem
    25 november, 2003 vid 11:59

Svar till:

jo jäkla 9kb/s … seeegt, men har man något bättre för sig? Neh… tongue.gif

[/ QUOTE ]

9kb/s
    jäklar så snabbt..
    själv laddar man just nu 3,85 kb/s…

• superman

Medlem
    25 november, 2003 vid 12:18

Hehe jag kanske ska vara glad över min enorma hastighet just nu, eller ehm inte? smirk.gif
    Fast ska ju ändå till jobbet nu så det kvittar ju hehe

• gugge

Medlem
    25 november, 2003 vid 12:39

7.5, fyra timmar kvar!

• kitelife

Medlem
    25 november, 2003 vid 14:13

Haha vet inte om den är värd besväret … den har stått på hela dan och där e 3 timmar kvar ; ( har la fått hem halva? ungefär

//Pan

• patrikol

Medlem
    25 november, 2003 vid 17:26

Tja allting är relativt! Men det är helt klart en lite annorlunda gjord kite film, det tog mig 2 timmar och 40 min och ladda hem men och det var det värt! Det är klart sitter man med modem och måste vänta två veckor så är det inte lönt!

• mozzy

Medlem
    26 november, 2003 vid 10:47

Laddar just för tillfället i ca 900kb/s
    2 min kvar….
    Tacka skolans lina!!!!!

• patrikol

Medlem
    26 november, 2003 vid 10:49

Coolt det är en annorlunda och bitvis rolig historia!

• hengo

Medlem
    26 november, 2003 vid 10:51

dom borde kortat ner den från 15min till kanske 3min med bara åkningen!

• sidpiraya

Medlem
    26 november, 2003 vid 11:06

ja lätt an av de tradigaste filmerna jag sätt efter 9 min har de fortfarande inte börjat kajta , nä jag säger bara skit i att ladda ner den.

• patrikol

Medlem
    26 november, 2003 vid 11:23

Ja smaken är ju som baken. Jag för min del gillar danskarnas filmer just för att dom inte bara riggar en kamera på stranden och sedan ser man 15 minuters oavbruten åkning. Ingen kite inget land ingenting mer än närbild på åkaren ganska trista filmer tycker jag. Danskarna brukar varva med allt kring kitingen, bilresor, riggningar, bygga hinder, supa ,en tjej med string som hjälper till med kiten! Ja allt möjligt. Lite tokiga grejor, kanske beror det på att jag har massor av filmer med bara kite och ingenting annat på tycker det är kul med lite ”handling” Jag tycker att danskarna ligger väldigt mycket före när det gäller ”Amatör kitefilmer”

• hengo

Medlem
    26 november, 2003 vid 11:30

håller delvis med men denna gång vart det på tok för mkt tjaffs och för lite kite. kanske kul om man känner killarna på filmen…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny go film på Kitesurferen.dk

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.