Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › NY GRYM freestyle film
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst1 oktober, 2004 vid 19:03kul rulle där dude!
va e seglaren nu igen? fään va han rokkade.
Såg lite småmesig ut när han gör enhandsspocken -
Ja e helt kass på de här me datorer…får jävla inte upp filmen, hur gör man? vilket program? Såg ja mesig ut i enhandsspocken…hehe de måste jag se. Vet inte hur man kan se mesig när man gör den moven. Kul skrivit Rambo eller va fan du heter//Andreas S-66
-
Svar till:
Ja e helt kass på de här me datorer…får jävla inte upp filmen, hur gör man? vilket program? Såg ja mesig ut i enhandsspocken…hehe de måste jag se. Vet inte hur man kan se mesig när man gör den moven. Kul skrivit Rambo eller va fan du heter//Andreas S-66
[/ QUOTE ]
Jag tror du behöver DivX Codec. http://www.divx.com
-
vart hittar jag filmen!! incominglänken funkerar inte för mig!?!
-
Vilket program har du använt för att exportera till divex codec formatet?
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst2 oktober, 2004 vid 17:13gäller o ta de på rätt sätt..dude
om jag måste bokstavera det för dej hur jag mena så lät de mera såhär: Fy fan va duktig du är Andreas S-66, du e verkligen ett proffs.
and maj name is..John.
-
Svar till:
Vilket program har du använt för att exportera till divex codec formatet?
[/ QUOTE ]
Dr. Divx
-
Eller om man är less på att försöka hitta alla codecs som behövs så kan man köra med VLC playern, den har inbygda codecs så man slipper bekymra sig.
Här é länken:
http://www.download.com/3001-2194-10290877.htmlps.
Grym segling!!!
ds. -
Tack för att du la in den på en länk som inte innehåller “ftp”. Systemet på jobbet spärrar alla försök att hämta nåt från platser där “ftp” ingår i adressen!
-
GODDAMN!!
Fet film!Nu blev man ju inge sugen på att ladda framåt då..
Faan va snyggt han gör dem! Riktigt grymma, sjyst höjd på plattvatten!Grym musik oxå men ändå mest cred till Andy!
-
Svar till:
GODDAMN!!
Fet film!Nu blev man ju inge sugen på att ladda framåt då..
Faan va snyggt han gör dem! Riktigt grymma, sjyst höjd på plattvatten!Grym musik oxå men ändå mest cred till Andy!
[/ QUOTE ]
Tackar…jo andy e grym Min första riktiga flm så det kommer fler feta grejer inom kort.Imorn blir det väl lite filmning…då i mer vågor, havet…förmodligen.
Ha de gott
Logga in för att svara.