Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ny hemsida – Surfläget
-
Ny hemsida – Surfläget
Publicerad av gurra1978 på 11 mars, 2004 vid 14:13Jag har gjort en liten hemsida om vindsurfing i Stockholms län. Det finns fina bilder, filmer, vägbeskrivningar, spotsbeskrivningar, olika tips och bra kartor. Hoppas ni gillar den. Den är gjort för 1280*1024 upplösning, dvs då ser layouten bäst ut.
Passa på att klicka på alla mina länkar om ni gillar hemsidan. På så sätt stödjer ni mig indirekt med 1,25 kr
Den kommer kontinuerligt att förbättras under denna säsong.
Ta mig genast till den nya hemsidan – SURFLÄGET
swe313 svarade 20 år, 8 månader sedan 11 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Snyggt jobbat Gurra !!!!
Perfekt, precis vad man vill ha
Får nog fixa nått liknande på vår sida svedala…..//Glenn
-
Strålande, Gurra!
Har som rätt så färsk i 08:a trakten undrat över vart jag ska släpa mina grejer när det blåser (o isen har släppt ) – nu vet jag!
Tack för det, jag lovar att klicka på dina länkar
/M -
Men var ligger egentligen Fituna, som ju lär ha en utsökt sjöbris på i övrigt stiltje dagar?? Är väl här i krokarna om jag inte är ute o cyklar…??
-
snyggt!
Är spotsen lagrade i någon form av databas? har länge funderat på att spika ihop en databasdriven spotguide…
/adde
-
Nice sida.
Frames så att man slipper alla popups hade varit juste. -
Bra jobbat, äntligen lite bra kartor från Stockholmsskärgård.
Kommer du att komplettera med fler spots, eller tycker du(jag) att man kanske inte ska nämna alla smultron ställen.
Hur går det med min mössa? Jag har lovet dig 200:- om den é riktigt snygg, gärna blå/röd.
Stay Gnarly/ Pär -
Jag kommer kompletera med fler spots under denna säsong. Eftersom jag bor norr om Stockholm bli det ju oftast så att man seglar just norr om Stockholm.
Anledningen till att det blir många pop-ups är att de annars inte skulle få plats i mainFrame rutan. Det ska ju tilläggas att jag aldrig tidigare gjort en hemsida förut. Det finns små fel här och där men jag har inte tillräckligt med kunskap att fixa dem.
Jag har hittills tjänat 5 kr. Jag kommer en halvmil med bilen för att hitta ny spots
-
Mors
Tips sidan var ytterligare en “höjdare”…:-)
good work!!
hade
mats -
Knatte
Gäst11 mars, 2004 vid 17:34Kanonsida! Såg bara ett stort fel med denna hemsidan
Den handlade inte om GBG och dess spots.
Det hade varit kul ifall man hade fått lika detaljerade kartor och spots, här på västkusten.. -
Det kan jag väl gå med, förutsatt att du byter ip 10000 ggr och klickar på all min reklam
Faktum är att jag hittills tjänat 35 kr. För er som inte känner till företaget Tradedoubler kan det ju vara läge att kolla in dem. Man kan ju tjäna stålar på att inte göra någonting. Det blir ju inte mycket men ändå.
-
Jag är inte lika bra seglare som dig så du får pryda min framsida. Hoppas det var ok.
-
Snyggt med tydliga kartor! Var fann du dem?
Hoppas att du orkar fortsätta med resten av öst-spotsen. /feg
Logga in för att svara.