Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › ny hoj
-
Svar till:
Nej Yamah RD eller motard skall det vara!
[/ QUOTE ]
så menar du väl?haha, jo vet att du gillar att köra sportigt, bara retas lite.
har aldrig kört nån ducati så jag ska inte uttala mig om hur dom känns, men vad man hört så har dom en grym geometri iaf. Motorn är det väl lite mer folk som inte gillar, allmänt ryckig å svårkörd å inte de där jättedraget.
-
Lr varfrö inte Yamaha yzf-R6 ?!?!?
R1 är bara lite grymare men annars är R6 fet grym
-
Svar till:
Jag gillar att köra båge på bana men Ducatina är alldeles för små och ganska dyra med för den delen.
[/ QUOTE ]
Du är bara för tragisk.
-
Svar till:
Svar till:
Jag gillar att köra båge på bana men Ducatina är alldeles för små och ganska dyra med för den delen.
[/ QUOTE ]
Du är bara för tragisk.
[/ QUOTE ]vad e det för tragiskt med det??? hänger inte med?
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Du är bara för tragisk.
[/ QUOTE ]
Nej inte det minsta! -
Svar till:
Svar till:
Nej Yamah RD eller motard skall det vara!
[/ QUOTE ]
så menar du väl?haha, jo vet att du gillar att köra sportigt, bara retas lite.
har aldrig kört nån ducati så jag ska inte uttala mig om hur dom känns, men vad man hört så har dom en grym geometri iaf. Motorn är det väl lite mer folk som inte gillar, allmänt ryckig å svårkörd å inte de där jättedraget.
[/ QUOTE ]
RD Ja det var en rolig tid men det var många år sedan R1 är det som man drömmer om men dom pengarna får man nog aldrig loss tvärr men det är väl det drömmar är till för? -
Okej, fel ordval. Sorry för det.
Men förklara gärna varför Duccar är “för små”? -
Är man som jag 187 cm lång och väger 92 kg så känns en Ducati väldigt liten jag får helt enkelt inte plats alls armbågarna krockar med knäna och det blir svårt att stra.
Sen att Ducati säkert är en superduper banmaskin är ingen tvekan alls men den är för små killar helt klart.
-
Så himla lång är du ju inte.
Men, de är ju precis lika långa och breda över styret som vilken annan hoj som helst. Min är något smalare över tanken än GSX:en och R6:an jag körde förut, men det måste ju bara vara till din fördel, eller hur?
-
Nej fan numera är ju ungdommarna hur långa som helst!
GSX och r6 är väldigt små dom med.
Kawasaki har något större maskiner men visst racemaskiner är ju bäst små och lätta men om man har lite längd så är det tufft att få plats.
Kollar man på världseliten i Motor GP så är det inte några stora gossar direkt!
Små och lätta maskiner och små och lätta bågar så går det fort helt klart.
Men att ha knäna vid öronen när man kör är ingen lätt ställning. -
Inte samma problem som tjejen då hon är för liten för en R1 så hon får nöja sig med en max sänkt R6.
Sen tycker hon att det inte är kul när jag sitter bakom (190cm och 90kg) -
Är det ingen här som gillar Ghostrider filmerna han är ju för bra ju, Har ALLA hehe ladda ner å njut
Logga in för att svara.