Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny i malmö, vind på söndag!
-
_Sofia_;524883 wrote:sweet, jo jag har ju för tillfället lit för mkt saker 😛 välj själv överriggad ella underriggad/ vågis ella tt 😉
bidde sovmorgon istället, be a dear och sätt en Jesus Walk när tåget passerar förbi vid 12-snåret 😀
-
sorry guys, cant go out this afternoon, I am stuck at home oiling the kitchen table and stuff … suck
-
Är det någon som har varit ute vid sjön och sett hur mycket is det är idag?
Jag och två andra optimister var ute i JP 080106… då såg hela lundåkrabukten ut att vara täckt med is (man kunde gå ut på isen så att man kunde passera den stora stenen långt ut och till höger).
Blev en tur till Lomma sen och där kunde mna åka hjälpligt om man vadade runt i isen på vägen ut… -
@kongon 524951 wrote:
Är det någon som har varit ute vid sjön och sett hur mycket is det är idag?
Jag och två andra optimister var ute i JP 080106… då såg hela lundåkrabukten ut att vara täckt med is (man kunde gå ut på isen så att man kunde passera den stora stenen långt ut och till höger).
Blev en tur till Lomma sen och där kunde mna åka hjälpligt om man vadade runt i isen på vägen ut…aahh, screw that… Får åtminstone vara plusgreder och isfritt innan jag ger mig ut. Tackar för rapprten!
-
jaa fi fan vad kallt, jag drog till gymmet ist. fett överiggad i bänkpressen
-
Blev inte åka av för mig, kom dit för sent och gillade inte oddsen…
Mina två vänner kom ut dock, man får gå en bra bit över is, vilket ju inte är helt lätt med en drake och motvind… men efter ett tag kom de ut och var sjukt nöjda.
Kallt som fan och fortfarande en hel del is (typ hälften så mkt som 090106) utanför det var det plattvatten och stabil vind på ca 10 m/s..
Man skulle ju ha en vintertråd för israpporter 🙂 -
Synd att ni inte var i Kämpinge på em, sol fina vågor och bra tryck i 9:an. Helt suverän session.
Logga in för att svara.