Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ny intervju på surfblaskan
-
Vet inget om sanningshalten i rykterna. Men han (Janne Ekman) stod i livs levande i butiken för några dagar sedan..Så i Tyskland är han nog inte.
-
Inte Janne jag menar Daniel vad jag hört har han dragit och Ekman och dom blåst honom. Det är detta jag ville kolla sanningshalten i. Som du förstår bor vi på ostkusten och sanningshalten kan ju ändras på 50 mil.
-
Ingen sanning angående Thailand…….Daniel sätter igång sitt nya projekt den 1.jan mer info snart!
/Jonas
Surfman GBG -
Är det någon sanning i det andra då?
Vi som vill höra allt, vintern är ju så tråkig. -
OM det nu är så att Daniel och Janne eventuellt bråkar. SÅ VADÅ?!? Inte f-n ska väl det dras upp på konfen. Om de bråkar så är det deras ensak och vi andra ska ge fan i å rota efter detaljer. Skvallerkärringar kan dra någon annanstans och jiddra.
Både Janne och Daniel har hållit på i branchen några år nu och har hjälpt till med att hålla windsurfingen levande under några svåra år. Ge dom credit istället för att bara dissa.
-
Värmlänningen “från” varberg som langar bakåt i sand mellan tårna och home and away..
-
Tack för det inlägget.
Kärringfaktorn som är ovanligt hög inom svensk windsurfing sett som sport drivs upp av några förhållandevis få surf-kärringar. Med den för svenska sporter ovanligt höga kärringfaktorn är möjligheten att framöver få en svensk Surf eller Windsurfing = 0 och förmodligen behövs det inte heller för en “Se&Surf” är garanterat mer rätt nivå.
/SOBR -
Jag skulle vilja ha en intervjuv med killen som lagade segel nere i Pozo. Oj oj oj vilka historier han kunde dra, nästan så att han trodde på det själv…. “Jag har aldrig skadat mig förutom när jag bröt ryggen” “Brukar överrotera dubbla framåtlopen” “Seglade jämnsnabbt med bringdal men han tog lite bättre höjd” “Var hemma och öppnade lite innekrogar i Halmstad” ha ha ha ha det skulle garanterat bli rolig läsning!!!! Är han kvar där nere?
-
Det är intressant att läsa om de som tävlar i Svenska Touren. Vilka är stjärnorna?
-
Finns det några stjärnor överhuvudtaget inom svensk racing?? Knappast va…Robert Åberg isf som dominerar på banan och i baren!! Gott och se han ligga bakfull och utslagen på stranden och i nästa sekund se han gå ut och dominera…det är hårt!!!!
-
Svenska cupen vinnarna i respektive klass (vilka det nu är). Skulle vara kul att få en kort presentation av top 10 i racing och freestyle. Finns många intressanta personer, Robban Åberg är väl kanske den som som ligger närmast till hands.
-
Du kan känna dig helt trygg drMasse, vi Hjältar växer inte på träd, vi blir dubbade av ett litet sällskap efter heroiska bragder.
Och goltuppar är vi inte.
BJAJ kan då skicka sitt hämnande svärd.
PS inget nytt på födslofronten DS -
Oj, det här börjar bli rysligt internt. Njet, inget nytt på utökningsfronten. BJAJ kommer alltid tillbaka.
Känner mig numera helt lugn.
Log in to reply.