Senaste nytt › Forums › Ny kategori!
-
Ny kategori!
Publicerad av s238 på 9 januari, 2004 vid 16:08Hade en liten idé om en ny kategori på Steffo…TEST, där man kunde skriva ner sina erfarenheter om diverse produkter…brädor, segel etc. Var inne på en dansk surfsida där man kunde söka efter en produkt och sedan läsa vad folk som testat den tyckte. Jag fick väldigt många bra tips utifrån den sidan. Vad säger Konfmaster om detta?
s238 svarade 20 år, 10 månader sedan 11 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Äre så 238GRABBEN, vad ska du ha rå Grabben/Sverker Olofsson
-
något sånt här skulle ju inte vara helt fel, fast kanske inte på ett konstigt språk
-
Låter som en god idé. Där borde man kanske försöka styra över frågor av typen “Vilket segel till bräda xxxx?” också.
-
Har inte sevenius (sevenius.com, verkar vara nere just nu) haft ngt liknande, åtminstånde om brädor?
Ett problem är väl att få objektiv information eftersom att åsikter/smaken är väldigt olika samt att man ofta är väldigt nöjd med sitt senaste inköp… -
Mycket bra idé, själv har jag använt Freerides recension sida när jag har köpt vinterprylar.
Kan vara intressant att spana in för en utv. till denna sidan.
http://www.freeride.nu/review/ -
Klart en bra och rolig ide att lägga till en sådan kategori!!
-
En sådan länk vill vara bra, men vi måste uppföra oss annerlunda än när man skall prata bil. Vi får inte vara märkesfixerade även om vi inte har någon tillknyning till säljare etc. Det är lätt att man på något sätt projicerar sig själv inn i brädans karaktär och försvarar den med hud och hår.
-
Ett problem är väl att få objektiv information eftersom att åsikter/smaken är väldigt olika samt att man ofta är väldigt nöjd med sitt senaste inköp…
[/ QUOTE ]
Jo…men om många har positiva saker att säga om en produkt kan man ju, statistiskt sett, säga att den med stor sannorlikhet är ok (Fan…jag tror att något man lärt sig i skolan har fastnat). Förstår dock vad du menar. Vad tycker konfmästarn´ om saken? Skulle detta gå att ordna?
Logga in för att svara.