Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny kitesurf spotguide.

• Ny kitesurf spotguide.

Publicerad av surfstore-se på 26 april, 2011 vid 20:44

http://www.kitemekka.net

Går att tala om var och när man surfar, se var det är nån som ska surfa, lämna prognoser och observationer när man är på plats !

Signa upp och lägg till spots tror jag denna kan bli bra !

Checka även in kitemekka gruppen på Fejjan för lite mer information.

vogon-jeltz svarade 13 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • wakenils

Medlem
    26 april, 2011 vid 21:04

dalen verkar inte vara med…

• blizzy

Medlem
    27 april, 2011 vid 07:56

Sorry om jag låter pessimistisk, men vad är vitsen? Det finns ju redan en väldigt omfattande spotguide på http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp och dehär med ”se var det är någon ska surfa” gör man ju här på surfzone.
    Jag tror inte att man kan få tillräckligt med användare för att få en sån funktion på spotguiden att bli användbar. Det bygger på att väldigt många är inne och skriver varje gång de ska ut. Kanske om man fokuserar på ett specifikt område som västra skåne eller stockholm eller nåt, men inte för Sverige eller Europa….

• haze

Medlem
    27 april, 2011 vid 14:59

Har använt kitemekka i Danmark en hel del och den är nice om man vill ha sällskap…

• gatusurf

Medlem
    29 april, 2011 vid 16:14

flashig sida! undrar om den funkar i mobilen?

• vogon-jeltz

Medlem
    29 april, 2011 vid 17:27

Fint, påminner om den i danmark som sagt

• vogon-jeltz

Medlem
    29 april, 2011 vid 17:54
    Blizzy;653649 wrote:
    Sorry om jag låter pessimistisk, men vad är vitsen? Det finns ju redan en väldigt omfattande spotguide på http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp och dehär med ”se var det är någon ska surfa” gör man ju här på surfzone.
    Jag tror inte att man kan få tillräckligt med användare för att få en sån funktion på spotguiden att bli användbar. Det bygger på att väldigt många är inne och skriver varje gång de ska ut. Kanske om man fokuserar på ett specifikt område som västra skåne eller stockholm eller nåt, men inte för Sverige eller Europa….

All ära till spotguiden , men den är för grå o trist och suger.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny kitesurf spotguide.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.