Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Ny latta till RS5?

• Ny latta till RS5?

Publicerad av klang på 18 augusti, 2007 vid 06:31

Upptäckte att mitten-lattan, ovan för bommen, gått av på mitt RS5 6.7. Är det möjligt att få tag på orginal lattor, eller blir det att försöka hitta ”best fit” på surfer paradise? Ska man byta själv, inga problem?

/Klang

surfan svarade 17 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • kinetic

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 07:45

Man tycker att NissePryd borde kunna förse dig med en original-latta, eller åtminstone med original ”grundämnet” så man kan sätta ihop en ny latta med den gamla som mall…Styva ”carbonrör” kan man köpa hyffsat billigt här: http://www.macqc.com/items.php
    Vilken del är det som har gått av, är det den främre delen av lattan, dvs innan tuben?Isf har jag kanske en sådan original NP-latta (endast främre delen!) som ligger nånstans i mitt förråd o skräpar…

• surfan

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 14:34
    Klang;406564 wrote:
    Upptäckte att mitten-lattan, ovan för bommen, gått av på mitt RS5 6.7. Är det möjligt att få tag på orginal lattor, eller blir det att försöka hitta ”best fit” på surfer paradise? Ska man byta själv, inga problem?

/Klang

Du kan ringa mej ja har nog en sådan mvh surfan 0707-299309

• tobhed

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 15:31
    surfan;406663 wrote:
    Du kan ringa mej ja har nog en sådan mvh surfan 0707-299309

Det är ditt gamla RS5 det handlar om Daniel, cirkeln sluts…

• surfan

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 15:40
    tobhed;406675 wrote:
    Det är ditt gamla RS5 det handlar om Daniel, cirkeln sluts…

Hahahah!!!! 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Ny latta till RS5?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.