Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny Lentenfilm
-
Ny Lentenfilm
Publicerad av jezaja på 1 januari, 2008 vid 10:27Riktigt snygg i HD:
http://www.kitecinema.com/babilidoo svarade 17 år sedan 18 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Jupp riktigt nice, introt kändes nästan lite sockersött, hur det nu kan göra det med Lenten 🙂 … Han är grym.
-
Yeah he is awesome, so much better than that annoying english dude.. whats his name…?
-
-
Nämen, inga småbyxor utan på långkallingarna? Betyder det att jag har rättat mig efter Fantomen-modet helt i onödan? Man vill ju se ut som de fräsigaste av fräsiga. Jag väntar fortfarande på att få se någon som inte är sponsrad av Mystic köra med deras vita våtdräkt =) Sjukt fet åkning btw.
-
Alltså, ruben e ju en skön lirare som mest röker braj o lyssnar på teknomusik och jag antar att dom inte har varit helt klara i skallen när dom gjorde denna filmen. O våtdräkten som gud glömde behöver vi ju inte snacka om. Annars åker han ju som vanligt med hjärnan på stranden.
-
@Matthias 436362 wrote:
Alltså, ruben e ju en skön lirare som mest röker braj o lyssnar på teknomusik och jag antar att dom inte har varit helt klara i skallen när dom gjorde denna filmen. O våtdräkten som gud glömde behöver vi ju inte snacka om. Annars åker han ju som vanligt med hjärnan på stranden.
Hjärnan på stranden??? Nu fattar jag varför han kör så nära den då……….När han landar här är det runt 10 cm djupt….
-
redigera en fet film till mig nu Mårten, vet att du har sjukt mycket tid över.
-
@SamHansson 436400 wrote:
redigera en fet film till mig nu Mårten, vet att du har sjukt mycket tid över.
Filmar hela dagarna med en ny surffilm med lite goa gubbar. Du skall få material när jag kommer hem att titta på. Har timmar med godis från världens bästa när de rider vågor och skuttar runt baren eller vad de nu gör. Kevin är just nu jävligt vass på allt han gör…rockar i vågorna med hp och annat skoj
-
2008-01-02 222 Rub & Aar.avi
Grym skillnad i hur kitesen beter sig. Har ruben mkt bättre teknik eller är det att slingshoten har mindre backstall-tendenser?
-
@Hovang 436488 wrote:
Han liknar Luke Skywalker 🙂
Eller kanske en stromttuper du menar.. Men fattar vad du menar och håller med….
Logga in för att svara.