Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny Lentenfilm

• danneee

Medlem
    1 januari, 2008 vid 16:42

Jupp riktigt nice, introt kändes nästan lite sockersött, hur det nu kan göra det med Lenten 🙂 … Han är grym.

• skotten

Medlem
    1 januari, 2008 vid 17:05

Yeah he is awesome, so much better than that annoying english dude.. whats his name…?

• mjersen

Medlem
    1 januari, 2008 vid 18:30
  • kasimir

Medlem
    2 januari, 2008 vid 00:26

@skotten 436244 wrote:

Yeah he is awesome, so much better than that annoying english dude.. whats his name…?

Ahh you’re just pissed ‘bcause Longshanks had William Wallace tortured.

• sourra

Medlem
    2 januari, 2008 vid 11:35

Nämen, inga småbyxor utan på långkallingarna? Betyder det att jag har rättat mig efter Fantomen-modet helt i onödan? Man vill ju se ut som de fräsigaste av fräsiga. Jag väntar fortfarande på att få se någon som inte är sponsrad av Mystic köra med deras vita våtdräkt =) Sjukt fet åkning btw.

• dalen

Medlem
    2 januari, 2008 vid 15:17

@skotten 436244 wrote:

Hmmmm menar du denna

• matthias

Medlem
    2 januari, 2008 vid 16:31

Alltså, ruben e ju en skön lirare som mest röker braj o lyssnar på teknomusik och jag antar att dom inte har varit helt klara i skallen när dom gjorde denna filmen. O våtdräkten som gud glömde behöver vi ju inte snacka om. Annars åker han ju som vanligt med hjärnan på stranden.

• dalen

Medlem
    2 januari, 2008 vid 17:04

@Matthias 436362 wrote:

Alltså, ruben e ju en skön lirare som mest röker braj o lyssnar på teknomusik och jag antar att dom inte har varit helt klara i skallen när dom gjorde denna filmen. O våtdräkten som gud glömde behöver vi ju inte snacka om. Annars åker han ju som vanligt med hjärnan på stranden.

Hjärnan på stranden??? Nu fattar jag varför han kör så nära den då……….När han landar här är det runt 10 cm djupt….

• kasimir

Medlem
    2 januari, 2008 vid 18:15

Hehehe jävla hashtomtar!

• hengo

Medlem
    2 januari, 2008 vid 19:48

AJJ! den sista snubbenaron smackade i rätt ordentligt

• samhansson

Medlem
    2 januari, 2008 vid 20:15

redigera en fet film till mig nu Mårten, vet att du har sjukt mycket tid över.

• dalen

Medlem
    2 januari, 2008 vid 20:47

@SamHansson 436400 wrote:

redigera en fet film till mig nu Mårten, vet att du har sjukt mycket tid över.

Filmar hela dagarna med en ny surffilm med lite goa gubbar. Du skall få material när jag kommer hem att titta på. Har timmar med godis från världens bästa när de rider vågor och skuttar runt baren eller vad de nu gör. Kevin är just nu jävligt vass på allt han gör…rockar i vågorna med hp och annat skoj

• hovang

Medlem
    3 januari, 2008 vid 13:24

Han liknar Luke Skywalker 🙂

• pjoter

Medlem
    3 januari, 2008 vid 17:02

2008-01-02 222 Rub & Aar.avi

Grym skillnad i hur kitesen beter sig. Har ruben mkt bättre teknik eller är det att slingshoten har mindre backstall-tendenser?

• skejtar_henke

Medlem
    3 januari, 2008 vid 17:24

@Hovang 436488 wrote:

Han liknar Luke Skywalker 🙂

Eller kanske en stromttuper du menar.. Men fattar vad du menar och håller med….

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny Lentenfilm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.