Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny Lentenfilm
-
@pjoter 436544 wrote:
2008-01-02 222 Rub & Aar.avi
Grym skillnad i hur kitesen beter sig. Har ruben mkt bättre teknik eller är det att slingshoten har mindre backstall-tendenser?
kan vara så….ni skulle sett hur det såg ut när Ruben körde Aaron kite….han såg ut som en nybörjare…så man kan säga att man är rätt beroende av känsklan i kiten när man laddar……….
-
de där ä sjukt, han måste va höööhöööög för att hoppas så höööhöööögt
-
Respect!
Är ju så man blir sugen att testa en Fuel-08 t o m;-).
Skämt och sido, jag håller med till 100% om att det handlar om känsla!
Ett riktigt fett hopp med loop får man ju bara till genom exakt timing, kombinerad med snabbhet och kraft och det får man bara om man känner sin kite, d v s krävs många h på vattnet med samma “trasa”!Ha det fortsatt gott i Kapstaden Mårten!
-
hehe´haschtomten ruben. I egypten körde jag med en kille som var nära vän med ruben och na sa de att ibland röker han så mycket innan han drar ut att i slutet av sessionen så frågadar han Ralph (killen i egypten) vad han gjorde om de va bra eller dåligt.
-
@hildingdude 436728 wrote:
hehe´haschtomten ruben. I egypten körde jag med en kille som var nära vän med ruben och na sa de att ibland röker han så mycket innan han drar ut att i slutet av sessionen så frågadar han Ralph (killen i egypten) vad han gjorde om de va bra eller dåligt.
right!
-
bra action! Lägg märke till vägskyltarna i filmen. Det är väl bara en tidsfråga innan hela Holland ligger under vatten…
Logga in för att svara.