Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny olycka!
-
Borttagen användare
Borttagen användare17 september, 2004 vid 09:46aj aj aj ja allt jag kan säga är krya på ådig mannen och att du inte e ensam om att vara förbjuden kiteing pga dumma olyckor.
Själv så hoppar ajg på kryckor efter att en polare få fyllan hoppade upp på min rygg och slet knät ur led på mig. 🙁
fan detta gör mig ännu mer skeptisk te min ny gamla foil verkar vara farliga grejer d et där
-
Flyt att du trots allt är vid livet!
Krya på dig!
Peter
-
Pepe Loco menar alltid allvar när han backar upp sin homieRamboooooooo.
-
Tråkigt men nyttigt att läsa detta. kul att du klarade dig såpass bra. Krya på dig!
-
lägg ner skiten, nästa gång kanske någon oskyldig drabbas.
kite är för småungar som kommer från skogen och dessutom är dem motoriserade idioter! -
Gött å höra att du höll ihop iallafall.
Krya på sig då.…är barnen (småungarna) motoriserade?
/E
-
Svar till:
Pepe Loco menar alltid allvar när han backar upp sin homieRamboooooooo.
[/ QUOTE ]
hell yeah o hugo loco backar alltid sin broder Peps ”spyan” Loco
Är det nått fel på o tycka att nån får skylla sitt sorry äss som kör en foil i tokbyyig vind och dessutom på land med en rullebör under fossingarna. Men man lär så lenge man levor.
-
Skönt att höra att du lever, trots allt.
Berätta vad du känner för kiten nu? Är ni fortfarande kompisar? Den kanske snart blir till salu till vrakpris?
/Daniel
”I love the smell of neoprene in the morning” -
Svar till:
Skönt att höra att du lever, trots allt.
Berätta vad du känner för kiten nu? Är ni fortfarande kompisar? Den kanske snart blir till salu till vrakpris?
/Daniel
”I love the smell of neoprene in the morning”[/ QUOTE ]
Icke då, det är ju uppenbarligen nu den börjat bli inkörd! Däremot börjar nog andrahandspriset på mig sänkas rätt rejält. Jag har redan packat prylarna för att ge mig ut igen när nu kroppen tillåter
Det värsta som kan hända är ju att man slår sig igen. Eller hur? Farligare än så är det ju inte!
-
är ingen polis så ni får tycka vad ni vill, om era egna. tycker bara att det är jävla lågt att skriva så om någon som hade en sån tur. det är en sak om man hackar ner på andra märken, foil eller tube, men när det är någon som skadat sig!?
oooooch det är alltid tokbyigt här, vad man än kör, tube eller foil, vatten eller land, det gör det samma. -
Fy faan. Låter riktigt otäckt. Skönt att du klarade dig så bra som du gjorde!
-
Chill guran!
Jag tror att alla egentligen menar väl. Visst har vi mer problem och löper större skaderisk just här mitt i landet men det är ju på eget bevåg man kör.Tackar för alla omtankar även om det nu inte var meningen med posten. Det som var tanken var att varna alla lite för dessa termikbyar som far omkring överallt nu. Jag ser ogärna att någon lyfts på samma sätt som jag utan skydd, och tur för den delen. Då kan det sluta riktigt illa.
Eric
-
Hua mille det där var otäckt…Det kanske är på sin tid att lära ut fallskärmsrullning
/Peter
Logga in för att svara.