Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › NY RAMBO PRO RULLE!
-
NY RAMBO PRO RULLE!
Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 25 december, 2004 vid 03:00En splirrans rulle från 22 december i ASKiM.
Tar runt 65megabyte.FTP’n värkade inte funka för mej, men jag skall kolla med GURRA imorgon, dem trivs på hans sida har jag hört
anonym-anvandare svarade 19 år, 10 månader sedan 17 Medlemmar · 39 Svar -
39 Svar
-
Gött…
Kan lägga den på gwcs hemsida om du inte hittar nån annan stans…
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst25 december, 2004 vid 13:16Nu ligger den på GURRAS sida!
klicka här o se glad ut:
http://www.junkshop.nu/gurra1978/Filmer/rambo/judgementday%20askim.htm -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst25 december, 2004 vid 13:50javisst! pansar drag
haha, GEEK-MOVES’n e grymma
-
Vilket program redigerar du med?? FAn jag jobbade den dagen annars hade det vart kul att köra järnet där!!!!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst25 december, 2004 vid 14:49PinnacleStudio 8.
..jag tror inte du vågade, jobbet var bara en undanflykt
-
Knatte
Gäst25 december, 2004 vid 15:11En Grym film Du får 4 av 5 “knattar” i betyg!
Misstänker att det var smärtsamt med stenarna och vågor i slutet.. -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst25 december, 2004 vid 15:22woh! 4/5 knattar, cool
göttans...lite granna, första vågen var jag inte med på alls, fick ett gött njurslag av en aggresiv sten
-
GRYYYYMT!!!
Fick ett ruggigt hugg i surftarmen efter denna föreställning! Grymma flyg o sköna böljor + massa vind! Bra jobbat! Håller me Knatte å ger följande betyg!av
-
tjena rambo,
shysst film du gjort.
Jag har just laddat ner pinnacle studio 9 på dc men jag kan inte få in musik. Det funkade till en början men sen säger den “Mp3 audio failed”. undar bara uom du haft nåagra sådana problem?
DU verkar ju itne ha det nu iaf..
Annars grymt kört, det var en del riktigt höga hopp!/abbe
-
Bland dom bättre rullarna på fyllan en juldag. keep up the good work!!!!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst25 december, 2004 vid 18:37fyra av 5 e fan inte så pjoskigt, jag lägger till en så blir de 5
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst25 december, 2004 vid 18:42Kul o höra!
Har faktiskt aldrig haft de problemet, men jag fixade 9an en gång för längesedan..vet att jag avinstallerade det pga att de var något som inte var som jag ville, mins dock inte att de hade med ljudet att göra.
MEn fan, fixa 8an istället..9an har inget speciellt va jag vet som inte 8an har?fast du får gärna skriva ner va för funktioner 9an har i jämnförelse till 8an, kommer inte ihåg.
-
Fan! Nice rulle ramboo!! He, Undrar om jag sett Askim i ett sådant inferno innan!?! Nu blev jag ännu surare att jag inte kunde komma ifrån jobbet den dagen…
Logga in för att svara.