Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › NY RAMBO PRO RULLE!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst25 december, 2004 vid 18:50jag lider med dej Thomas
Jag har aldrig surfat i sådant inferno tidigare iallafall, känndes gött o tänja på skillsen lite tillIofs har APEL vart stort ett antal gånger, mins en gång, men då gick de inte att surfa
Synd att du inte var där, hade vart bra för min rulle
-
Fy faan! Medan en annan handlade julklappar! Ni har skön spirit grabbar! Rock on!!!!
-
Go film, har heller aldrig sett sånt väder i askim förut…..
Shysst med lite vågsurf på pråm också, hur får man in en sån i bilen???
Gött att Rambo productions är tillbaka! -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst25 december, 2004 vid 20:25haha..Den feta flotten låg i mitten av betongpiren(längst ut)
efter nåra timmar surf, stod vi o tjötade på land..
va fan e de?
-det e flotten!
skiten hade fan blåst/kanat i vattnet, måste ju väga fläsk en sådan!?!Men fan va go din prognos såg ut, kanske blir en “JUDGMENT DAY iN ASKiM 2”
-
Häftigt Rambo!! Var det nödvändigt att ta med min simtur i mitten av filmen
Du har verkligen överträffat dig själv som regisör
Hoppas det blir fler såna dagar! Vi ses.
/Jan -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst25 december, 2004 vid 22:40Tjena Jan! kul att du fått sett den, det var en grym dag.
Kan kanske bli en repris nästa vecka om prognoserna håller sejhaha, din simtur gör halva filmen
vi hörs!
-
Riktigt go rulle, man får allt lite hårdvindsabstinens…
Fan att man jobbar alla ljusa timmar så här års. får väl ta igen det i el yaque..Slutet skulle du kunna skicka till jofa ju, överlevnadsutrustning i alla väder hehe!
-
Hej tusan vilken grym film! Bra jobbat! Och aj vad jag är ledsen för att jag inte var där! Jag har heller aldrig sett Askimsviken visa sig från den sidan. Mäktigt.
-
Rambo du är ett Proffs bakom kameran, när det sen gäller redigeringen så är du en mästare!! Suverän rulle.
-
ja jävlar vikket drag de måste vart! Sanslös rulle rambo, snyggt redigerat me!
snyggt! keep up the good work… / MArtin -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst28 december, 2004 vid 11:41chise
Grymt kul o läsa så mycket possitivt!
jävligt kul, thanx dudesDet var ju JONES som satt o filmade i det goa vädret, så feting tack till han
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst28 december, 2004 vid 11:47haha!
LÄtt..sen om Tor: Sydväst, 10-14 m/s Dygnets högsta vindhastighet 14 m/s. bjuder upp till en Judgement day part 2..får bli en “barnversion” kanske
-
Mindre vind men förmodligen mer aktion7tricks eller?
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst28 december, 2004 vid 12:05naaa, de vettefan..tricksen får någon annan stå för
Logga in för att svara.