Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NY RAMBO PRO RULLE!

• hstrom

Medlem
    28 december, 2004 vid 16:26

Får se om jag filmar nån mer gång… man blev ju så satans sugen… he he

• jox

Medlem
    28 december, 2004 vid 18:04

Fett frän rulle Rambo men vart är framåtloops laddningarna egentligen tongue.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    28 december, 2004 vid 18:05

som jag skrev ovan..trixen får nån annan stå för tongue.gif haha.

• steebe

Medlem
    28 december, 2004 vid 22:12

Bra rulle, man blir klart sugen. Hoppas ni får ihop del II snart.

• drakglenn

Medlem
    3 januari, 2005 vid 10:56

Tjena Rambo bambi…..

Måste säga att dina filmer är som en liten julklapp, man liksom längtar efter nästa

Eftersom jag först nu fick möjlighet att se filmen vill jag bara säga SNYGGT JOBBAT!!!! laugh.gif

Det enda som verkligen störde mig var att du SABBADE introt på min nästa film, Har också T2 låten som intro mad.gif tongue.gif wink.gif

Det var verkligen hårt den dagen, han bara ner och titta, men inte så hårt som århundrades storm.
    Den värsta stormen i mannaminne drog fram här 1921, vågorna var så stora att de slog sönder det stora badhuset som stod på pålar mitt i viken, (piren var dubbelt så lång med badhuset längst ut), “innan” stormen….

Behöver jag säga att jag inväntar nästa storm wink.gif

Keep up the god work!

//Glenn

• frippe75

Medlem
    3 januari, 2005 vid 11:22

Svar till:

Tjena Rambo bambi…..

Det enda som verkligen störde mig var att du SABBADE introt på min nästa film, Har också T2 låten som intro mad.gif tongue.gif wink.gif

//Glenn

[/ QUOTE ]

Glenn… Det är OK att sno… Musiken i slutet på filmen.. Den klassiska … Är nämligen “snodd” ifrån våran “en kul lite film” (med helmet cam) som vi säkert har snott ifrån någon annan surffilm …utan att veta om det…

Bara det blir bra så….

• drakglenn

Medlem
    3 januari, 2005 vid 11:35

Svar till:

Svar till:

Tjena Rambo bambi…..

//Glenn

[/ QUOTE ]

Glenn… Det är OK att sno… Musiken i slutet på filmen.. Den klassiska … Är nämligen “snodd” ifrån våran “en kul lite film” (med helmet cam)

[/ QUOTE ]

Som förövrigt är den bästa filmen……..Hitintills wink.gif

//Glenn

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    3 januari, 2005 vid 11:56

wink.gif

ser framiot din film Drakis cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    3 januari, 2005 vid 11:58

Vart hittar man “en kul liten film” confused.gif confused.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NY RAMBO PRO RULLE!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.