Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › NY RAMBO PRO RULLE!
-
Får se om jag filmar nån mer gång… man blev ju så satans sugen… he he
-
Fett frän rulle Rambo men vart är framåtloops laddningarna egentligen
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst28 december, 2004 vid 18:05som jag skrev ovan..trixen får nån annan stå för haha.
-
Bra rulle, man blir klart sugen. Hoppas ni får ihop del II snart.
-
Tjena Rambo bambi…..
Måste säga att dina filmer är som en liten julklapp, man liksom längtar efter nästa
Eftersom jag först nu fick möjlighet att se filmen vill jag bara säga SNYGGT JOBBAT!!!!
Det enda som verkligen störde mig var att du SABBADE introt på min nästa film, Har också T2 låten som intro
Det var verkligen hårt den dagen, han bara ner och titta, men inte så hårt som århundrades storm.
Den värsta stormen i mannaminne drog fram här 1921, vågorna var så stora att de slog sönder det stora badhuset som stod på pålar mitt i viken, (piren var dubbelt så lång med badhuset längst ut), “innan” stormen….Behöver jag säga att jag inväntar nästa storm
Keep up the god work!
//Glenn
-
Svar till:
Tjena Rambo bambi…..
Det enda som verkligen störde mig var att du SABBADE introt på min nästa film, Har också T2 låten som intro
//Glenn
[/ QUOTE ]
Glenn… Det är OK att sno… Musiken i slutet på filmen.. Den klassiska … Är nämligen “snodd” ifrån våran “en kul lite film” (med helmet cam) som vi säkert har snott ifrån någon annan surffilm …utan att veta om det…
Bara det blir bra så….
-
Svar till:
Svar till:
Tjena Rambo bambi…..
//Glenn
[/ QUOTE ]
Glenn… Det är OK att sno… Musiken i slutet på filmen.. Den klassiska … Är nämligen “snodd” ifrån våran “en kul lite film” (med helmet cam)
[/ QUOTE ]
Som förövrigt är den bästa filmen……..Hitintills
//Glenn
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst3 januari, 2005 vid 11:56ser framiot din film Drakis
Logga in för att svara.