Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ny Rambofilm från 27 Okt i Apel
-
haha thanx Drakis, nån var ju på krigs stigen på Apels parkering..nämner inga namn, hahaha!!!
-
Fantame harcore dude.. å där ville du ha ut mig hehe! beatch!
-
jOHNjRAMBO wrote:haha thanx Drakis, nån var ju på krigs stigen på Apels parkering..nämner inga namn, hahaha!!!
😉
-
Fasen, du har blivit riktigt duktig på att klippa ihop och fixa film.
-
Najs. Jag gillar din framåt på invägen! Bra tryck i den! =)
-
fan, hur kan Refused få pulsen att slå så hårt! Go musik till inåt framåt. Lika bra nu ikväll som till morgonkäfft i morse.
-
kul att ni digga min film trots att materialet inte var överflödigt bra att jobba med, apropå framåtar i dessa vindstyrkor får jag erkänna att de finns mycket kvar att lära..woohoo, en kännsla som måste upplevas för o förstå, KONTROLL!! kul o få lite possitiv kritik förövrigt.
-
Stewen wrote:Jag kan bidra med lite bandbredd så länge
Högerklick spara somTack Stewen! 2 minuter…..tjoff. Tack Rambo osså, värmer fint i vintermörkret och fetförkylningen.
-
Oregistrerad
Gäst31 oktober, 2006 vid 18:30Synd att det inte var några duktiga seglare ute!! Men som sagt vi svedala bor är ju inte vana vid 25M/s tyvärr.
-
Rambo är väl en av de som seglat svensk höststorm mest de senaste åren så han är väl en av de mer rutinerade även om ryktet räger att han är en liten räka och inte ett sånt där 110-kilosmonster man väntar sig se på vattnet i full storm. Kanske är det just därför han är ute i sånt väder, fysikens lagar dikterar ju att små seglare reagerar snabbare än stora även om de stora har fler kilon att hänga i riggen.
Och så svårt är det inte att fixa hårdvindsvana, det räcker med att tillbringa sommaren på Pozo så känns fullt drag i 3.3 ganska hemtamt sen.
-
Goo film dude.. He, mina kolegor är omåttligt impad av dina framåtar.. Jag med visserligen.. Surf i helgen förästen???
Logga in för att svara.