Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny Rambofilm från 27 Okt i Apel

• johnjrambo

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 14:30

haha thanx Drakis, nån var ju på krigs stigen på Apels parkering..nämner inga namn, hahaha!!!

• danneman

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 15:08

Fantame harcore dude.. å där ville du ha ut mig hehe! beatch!

• drakglenn

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 15:18
    jOHNjRAMBO wrote:
    haha thanx Drakis, nån var ju på krigs stigen på Apels parkering..nämner inga namn, hahaha!!!

😉

• johan_m

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 15:46

Sjysst rulle.
    OCh tack så mycket Stewen för bandbredden

• jomensaatt

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 16:30

Fasen, du har blivit riktigt duktig på att klippa ihop och fixa film.

• jonatan

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 17:57

Najs. Jag gillar din framåt på invägen! Bra tryck i den! =)

• mbkpeter

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 18:16

fan, hur kan Refused få pulsen att slå så hårt! Go musik till inåt framåt. Lika bra nu ikväll som till morgonkäfft i morse.

• lars_k

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 18:26

Jäkla fin höjd på framåten inåt! Grym film!

• ola_p

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 18:55

Fifan vilken najs framåt!

• johnjrambo

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 23:10

kul att ni digga min film trots att materialet inte var överflödigt bra att jobba med, apropå framåtar i dessa vindstyrkor får jag erkänna att de finns mycket kvar att lära..woohoo, en kännsla som måste upplevas för o förstå, KONTROLL!! kul o få lite possitiv kritik förövrigt.

• mes

Medlem
    31 oktober, 2006 vid 08:22
    Stewen wrote:
    Jag kan bidra med lite bandbredd så länge
    Högerklick spara som

Tack Stewen! 2 minuter…..tjoff. Tack Rambo osså, värmer fint i vintermörkret och fetförkylningen.

• Oregistrerad

Gäst
    31 oktober, 2006 vid 18:30

Synd att det inte var några duktiga seglare ute!! Men som sagt vi svedala bor är ju inte vana vid 25M/s tyvärr.

• rasmus_w

Medlem
    1 november, 2006 vid 00:54

Rambo är väl en av de som seglat svensk höststorm mest de senaste åren så han är väl en av de mer rutinerade även om ryktet räger att han är en liten räka och inte ett sånt där 110-kilosmonster man väntar sig se på vattnet i full storm. Kanske är det just därför han är ute i sånt väder, fysikens lagar dikterar ju att små seglare reagerar snabbare än stora även om de stora har fler kilon att hänga i riggen.

Och så svårt är det inte att fixa hårdvindsvana, det räcker med att tillbringa sommaren på Pozo så känns fullt drag i 3.3 ganska hemtamt sen.

• tdk

Medlem
    1 november, 2006 vid 08:58

Goo film dude.. He, mina kolegor är omåttligt impad av dina framåtar.. Jag med visserligen.. Surf i helgen förästen???

• mbkpeter

Medlem
    1 november, 2006 vid 11:34

surf i helgen

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny Rambofilm från 27 Okt i Apel

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.