Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny rulle från Ringenäs, Halmstad (26/8)

• simpa

Medlem
    2 september, 2007 vid 14:54

Kul att se! Skön film, mindre sköna vurpor =)

• lars_k

Medlem
    2 september, 2007 vid 15:04

Najs film Börje! Jag tror det får bli en surftripp till Hstad snart!

• imported_borje

Medlem
    2 september, 2007 vid 16:34

Vi körde Dogge idag, riktigt classic Doggedag, fina vågor och bra riktning, samt hundskit där man riggade 🙂

• gurra1978

Medlem
    5 september, 2007 vid 17:50

Jag laddade ner filmen innan du ens lagt ut tråden. Så gärna vill jag se dina (och Lindas) filmer. Jag älskar att du släpper många. Det är sånt vi vill ha, massproduktion för man kan aldrig få för mycket av home-made-surf i Sverige. Sen instämmer jag med Lars_K. Jag måste också ner någon dag. Ring mig när det är euforiskt bra, som sist ; )

• johnjrambo

Medlem
    5 september, 2007 vid 18:10

Håller med gurra, mera film!!

Go rulle Börje, gött ladd, gillade klart ”the fun part”, hahaha..e hlmst kastfallens hometown eller är det.

• marty

Medlem
    6 september, 2007 vid 08:06

Skön Sverigerulle med grym musik ( Springsteen ). Nu är bara avsaknaden av vind problemet…

• ola_p

Medlem
    6 september, 2007 vid 10:44

Najs! Grymma bakåtkrascher och kastfall. 😀

• imported_borje

Medlem
    6 september, 2007 vid 16:59

Ser lite fattigt ut med vinden för tillfället, men vi har haft det riktigt bra de senaste veckorna så man ska inte klaga 🙂
    Gurra, du får tajma årets bästa dag, precis som du gjorde förra året.

• mag

Medlem
    7 september, 2007 vid 14:15

Nej, våga bara inte klaga du som slipper bo mitt i skogen 😉
    Fast jag har flytt till havet jag med påsistone. 🙂

/Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny rulle från Ringenäs, Halmstad (26/8)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.