Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny säsong med langaree
-
Ny säsong med langaree
Publicerad av tomasw på 12 februari, 2010 vid 17:27Nya cape session kommer snart!!
http://kitemovement.com/2010/02/12/cape-sessions-season-2-promo/
sourra svarade 15 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Hoppas det här är året då kiten står ständigt lågt. Han kan ju om han vill.
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=wAJWmz15JZg”]YouTube- Kevin Langeree[/ame]
-
Kevin kör bara SUP nu och har kiten högt. Nya tider nytt mode!
-
Tror inte det Sourra, läste att han skulle pusha ”the one handed stuff”. Urk.
-
äh, så illa är det inte,, eller jo enhandsgrejorna är ganska gay,, men fan, cape sessions va det enda man hade att se fram emot den här tiden förra året.. jag tycker iaf att det är mycket bättre än all snökitedingeldangel som filmas =-)
-
Men Jesper, nu är du en sån där surkart igen. Förvisso är inte enhandsgrejerna något jag kommer offra axlarna för att lära mig men nog går det att få dom att se bra ut om man vill.
-
säger bestämt nej till dom.
Kite behöver inte fler fula trick.nej, börja se värdet i snygga grabs istället, minnst lika svårt att göra som tex kiteloop handlepasses .
-
Lead and they will follow. Du har ju redan fått hela världen att rota fram sina gamla flaneller så du bör kunna lyfta grabandet på bred front.
-
Skojar du Sourra? Enhandsgrejerna, i såna trick där det inte sker naturligt, är i min åsikt det fulaste vi har i kite. Om att ha en åsikt är att vara en surkart så är jag det till 100%.
-
Så om du tar ett trick som du tycker är fett men håller bara i bommen med en hand när du påbörjar tricket så är det helt plötsligt ett tokfult trick?Jag får inte ihop resonemanget.
-
Jag tycker vi skramlar ihop till ett par boardshorts till honom och sen får han dem om han lovar att bara göra enhandstrick när ingen ser på.
-
Resonemang o resonemang, jag för inget resonemang direkt. Resonemang resonemang. Tycker bara det är fult när Kevin gör det. Kanske är snyggt när nån annan gör det vad vet jag. Är det ett tyckresonemang om man tycker något? Resonemang resonemang resonemang. Har sett många med mig som tyckresonerat så resonemang. Men deras tyckeri kanske också är konstigt om man resonerar så. Tycker att det resonerar jätteskevt när Kevin gör som han gör. Men det kanske inte är okej att tyckeria på det sättet när andra resonerar? Med ett resonemang blir det nog bra till slut iofs.
Mao, det är helt ok om du tycker det är snyggt Johan. Hoppas det är okej om inte jag tycker det 🙂
-
Jag försökte bara fatta vad du menade men det är nedlagt nu. Gott att se att du lagt dig till med lite norrländskt skrivspråk.
Logga in för att svara.