Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny sida för fluidkiteboarding.com

• Ny sida för fluidkiteboarding.com

Publicerad av flirrrt på 22 december, 2007 vid 21:55

För en tidsedan fragade jag er vad ni sökte på en kitesida, och fick många bra tips. Hittar dock inte tråden just nu, men tänkte iaf presentera resultatet.

Sidan är fortfarande under uppbyggnad, och på grund att arbetet var mer eller mindre ideelt samt att beställaren kommit med förändringar EFTER så kunde resultatet blivit bättre.. men än så länge har det varit positiva reaktioner 🙂 Bilder har jag fått lita på att killen i australien fixat..

Ta gärna en titt och säg vad ni tycker! http://www.fluidkiteboarding.com

Företag är ett relativt nytt australienskt märke.. än så långe finns en kitemodell på sidan, men de kommer snart med en ytterligare (tror der var en C eller hybrid). Har testat Torque 07:an (jag har inga kopplingar till företaget), och gillade den.. bra drag och går jävligt långt ut i vindfönstret vilket gör den lätt att ta höjd med..

God jul!

johanw svarade 17 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • johanw

Medlem
    23 december, 2007 vid 07:38

tycker sidan e bra! kort och lagom med text o lite najs bilder o film o så.. ser bra ut har inget o tilläga 🙂 god jul!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny sida för fluidkiteboarding.com

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.