Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ny skate?
-
ny skate?
Publicerad av peter-andersson på 9 december, 2003 vid 11:33herodude svarade 20 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
typ 101 och 111 har jag hört någe om, inge ltd nästa år…
Surfa På!
-
Tror att denna endast är en prototyp. Såg denna bild på Fanatics forum och det snackades då om en prototyp. De nya skall dock visas innan jul, ryktas det om. Hoppas att designen är bättre på den nya än den på bilden.
-
vadå design den va jue fan vrål snygg jue.. nu vet jag va jag kommer drömma om inatt…
-
Kan inte annat än att hålla med, fan dom gamla skatarna är ju knappast något man dreglar åt grafiken på…
Den här var snygg. -
Tja…smaken är ju som baken…Själv tycker jag dock att den påminner om en polares gamla F2 Comet…eller vad den heter. Men, får väl skylla på att det är ganska svårt att se på bilden.
Sak samma…Nu är det ju inte designen som är det avgörande för en bräda. Tänker införskaffa mig en sådan hursomhelst!!! -
tycker lätt att 02:an hade den snyggaste grafiken hittils
-
Hum, nej det håller jag inte med om, däremot är goya -02 grymt snygg!
-
Enligt ett sant rykte så finns denna bräda redan på Öland
-
Nordgren, där väl som Maal säger, smaken är ju som baken
-
Som sagt blit det ingen LTD, men 101 ska väga 5,75 +-6%.
Inte konstigt att WC-teamet kör standardbrädor. -
Nya skatearna finns pa fanatics hemsida http://www.fanatic.com/en/hardware/summer/windsurf/skate/skate.php men de ar nog inte sa latta att fa tag pa pga nagot produktionsfel i fabriken.
-
…och där tog jag tillbaka alla negativa saker jag sa om designen! FY FAN SÅ COOL!!! Grym kammo-design.
Den såg aningens bättre ut när man såg hela brädan istället för kanten på ena sidan. En sådan får det bli!!
Logga in för att svara.