Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny skön rulle från F-one.
-
Ny skön rulle från F-one.
Publicerad av haze på 12 juni, 2009 vid 18:14Vet inte om det är uppföljaren till Addicted eller hur det är men en lite teaser är det i alla fall..
dadil svarade 15 år, 9 månader sedan 15 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Haze;552875 wrote:Vet inte om det är uppföljaren till Addicted eller hur det är men en lite teaser är det i alla fall..
schöönes, lite gay, men lär mig filma så, o jag e påalla fyra, barkin
-
”f-one, all we do is kiteboarding.. and pose for the cameras in gay looking shots”
-
kanske glömde dom rödfiltret på kameran i slutet av filmen? =) alltså filmen är ju sjukt nice filmat o tricken är riktigt feta. Addiktion är en av mina absoluta favvofilmer (om man räknar bort lite wierda poser i början av den filmen med) men vad tänkte dom på nu i den sista scenen av denna film? brrrr
-
Japp snygg film som fain .
Jag tror dom hade någon vision om att göra en slags mänsklig vagina symbol i slut scenen -
Jag tyckte den var riktigt skön. Inte som alla andra filmer som slängs upp
-
gay jävla film. kiten är kl 12 i alla trick dom gör och det ser så sjuuuuukt ful ut.
-
Unhooked;553027 wrote:gay jävla film. kiten är kl 12 i alla trick dom gör och det ser så sjuuuuukt ful ut.
Det beror nog på tidsskillnaden det såg inte ut som det var i Sverige.
-
snyggt filmat och snyggt klippt.. Kan det vara RED cam, eller eventuellt nya 5Dn
åkningen vr ju totalt tråkigt och tillintetsägande i vanlig ordning dock… tyckte mig se en clean grab nånstans, annars typ PKRA 2006-2007? uhh….
Logga in för att svara.