Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny spännande kite site!

• walle

Medlem
    1 mars, 2005 vid 06:30

Bra den där grin.gif jag tror jag tipsade om den för nåt år sedan men det e ju en sida ingen bör missa! wink.gif

• patrikol

Medlem
    1 mars, 2005 vid 07:49

Va missade jag den då! Vilken tavla!

• wipeout

Medlem
    1 mars, 2005 vid 08:05

Svar till:

Bra den där grin.gif jag tror jag tipsade om den för nåt år sedan men det e ju en sida ingen bör missa! wink.gif

[/ QUOTE ]
    Sååå spännande var den ju inte…. Namnet är ju ballt men resten är ju lite dammigt eller?

• walle

Medlem
    1 mars, 2005 vid 08:13

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]
    Sååå spännande var den ju inte…. Namnet är ju ballt men resten är ju lite dammigt eller?

[/ QUOTE ]

kanske inte världens bästa sida men jag och patrikol kanske e ensammen om att gilla Tjejer här på forumet confused.gif

Och om man gillar hud-visande kvinnor och kite så e den okej! wink.gif

i3.jpg

• patrikol

Medlem
    1 mars, 2005 vid 10:44

Alla gillar inte tjejer och dom skall ju också få tycka till, sidan kan ju inte passa alla. wink.gif

• bohm

Medlem
    1 mars, 2005 vid 11:31

Jag trodde först att det var några kajtande brudar som hade satt ihop en sida… Hmm, fast nu tror jag att ansvarig utgivare för sidan är en kille…. undra varför??

• rambo_johnson

Medlem
    1 mars, 2005 vid 13:19

tyckte jag skymtade Kicki där..haha

• luuddee

Medlem
    1 mars, 2005 vid 13:24

det va inte raileyn va??

• george_jung

Medlem
    1 mars, 2005 vid 17:14

haha! så jävla skönt å trada om det (om det nu e de du gör). men dom e feta hennes raileys!

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2005 vid 20:47

you bitches need to get that pussy gear, now!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny spännande kite site!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.