Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny spännande kite site!
-
Ny spännande kite site!
Publicerad av patrikol på 1 mars, 2005 vid 01:48Ny spännande kite site!
http://www.pussykite.com/anonym-anvandare svarade 20 år sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Bra den där
jag tror jag tipsade om den för nåt år sedan men det e ju en sida ingen bör missa!
-
Svar till:
Bra den där
jag tror jag tipsade om den för nåt år sedan men det e ju en sida ingen bör missa!
[/ QUOTE ]
Sååå spännande var den ju inte…. Namnet är ju ballt men resten är ju lite dammigt eller? -
Svar till:
Svar till:
Bra den där
[/ QUOTE ]
Sååå spännande var den ju inte…. Namnet är ju ballt men resten är ju lite dammigt eller?[/ QUOTE ]
kanske inte världens bästa sida men jag och patrikol kanske e ensammen om att gilla Tjejer här på forumet
Och om man gillar hud-visande kvinnor och kite så e den okej!
-
Alla gillar inte tjejer och dom skall ju också få tycka till, sidan kan ju inte passa alla.
-
Jag trodde först att det var några kajtande brudar som hade satt ihop en sida… Hmm, fast nu tror jag att ansvarig utgivare för sidan är en kille…. undra varför??
-
haha! så jävla skönt å trada om det (om det nu e de du gör). men dom e feta hennes raileys!
Logga in för att svara.