Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny surfbutik i Stockholm

• bwss-bg

Medlem
    14 april, 2008 vid 21:53

@Bicless 458093 wrote:

Nu är det klart
    Snart öppnar en sprillans ny surfbutik i stockholm. Vi drar igång en SurfSpot butik i Maj på Valhallavägen 145, dvs mitt i stan (mitt emot fältöversten).

Till en början kör vi våtdräkter och vindsurf, men eventuellt blir det även vågsurf och kite så småningom. Vill du kolla in sortimentet så gå in på http://www.surfspot.se

Mvh

Bicless

Grattis Mattias!
    En egen surfbutik att stå i, det é respekt. Jag antar att du redan signat Tobbe som team-seglare 🙂

Lycka till, jag kollar förbi någon gång.
    /Benny

• Oregistrerad

Gäst
    15 april, 2008 vid 05:13

Vilka tider är det öppet på lagret,såg att ni hade dakine selar.

• robin

Medlem
    15 april, 2008 vid 06:17

Kan vara samma lokal som Top12 hade surfbutik i i mitten på nittiotalet. Kul i så fall. Där köpte jag min första våtdräkt, en K2 med turkosa och rosa inslag. Den var ful redan då;-)

• rasmus_w

Medlem
    15 april, 2008 vid 10:42

Surfbutik på gångavstånd låter bra, men kanske oroväckande ur finansiell synpunkt. 🙂

• mikaels

Medlem
    15 april, 2008 vid 12:55

Säger detsamma ;), livsfarligt med en sån butik så nära, plötlist kommer man ju att inse hur mycket nya prylar man behöver.

Grattis grabbar, kul att någon vågar satsa!

• filipl

Medlem
    15 april, 2008 vid 19:09

Roligt!

• bicless

Medlem
    17 april, 2008 vid 22:01

Tack Benny…. Dig har man inte sett surfandes sen dackefejden. Har du prylarna kvar?

Mattias

• bicless

Medlem
    18 april, 2008 vid 20:11

Tack för lyckönskningar, troligen blir startdag lördagen den 3:e Maj. Återkommer med mer exakta besked och några kuliga invigningserbjudanden.

• doffe

Medlem
    18 april, 2008 vid 22:59

@Robin 458504 wrote:

Kan vara samma lokal som Top12 hade surfbutik i i mitten på nittiotalet. Kul i så fall. Där köpte jag min första våtdräkt, en K2 med turkosa och rosa inslag. Den var ful redan då;-)

93-94 menar du säkert jag pluggade på konstfack då och “passerade” butiken i stort sett varje dag. Undrar vad studiepengarna gick till ?!
    okej jag ångrar inget idag tur att man prioriterade surfprylar.
    Hoppas det funkar med butiken den här gången. Trenden med surf “kläder och image” tycks ju hålla i sig men betänk att det i början på åttiotalet såldes runt 30.000 vindsurfingbrädor per år här i landet jämfrört med dagens ca 1.000 st !!!

• goretex

Medlem
    20 april, 2008 vid 13:23

Har spanat in en del på hemsidan och ser den växer lite i taget…

Behöver en del nya saker så jag ska shoppa loss på en del, såg det var bra priser när man börjar jämföra!

Shoppinglista.
    Mast
    Fena
    Sittsele
    Hängselelinor
    Skor (hittade inga på siten)

Sen behöver jag en j*vla massa saker till men de får vänta!
    Ses i maj!

• oden031

Medlem
    20 april, 2008 vid 14:50

Kul, lycka till!

• bicless

Medlem
    20 april, 2008 vid 19:38

Vi har flera modeller av skor, klicka på våtdräkter i vänstermenyn, sen skor som underrubrik.
    Vi föröker hålla priser under normala, det är ju själva affärsiden med surfoutlet. Hojta gärna till om något pris är för högt jämfört med andra så skall vi justera ner det. Samma gäller om nått pris är för lågt 🙂

Mvh

Bicless

• goretex

Medlem
    20 april, 2008 vid 19:42

@Bicless 459616 wrote:

Vi har flera modeller av skor, klicka på våtdräkter i vänstermenyn, sen skor som underrubrik.
    Vi föröker hålla priser under normala, det är ju själva affärsiden med surfoutlet. Hojta gärna till om något pris är för högt jämfört med andra så skall vi justera ner det. Samma gäller om nått pris är för lågt 🙂

Mvh

Bicless

Ja fan där var ju en hel meny för de… jag är lite blind ibland 😀

Najs!

• bwss-bg

Medlem
    20 april, 2008 vid 21:04

@Bicless 459126 wrote:

Tack Benny…. Dig har man inte sett surfandes sen dackefejden. Har du prylarna kvar?

Mattias

Jorå, jag seglar alltjämt. Vi träffades ju faktiskt för ett par somrar sedan när jag gjorde en av mina sällsynta besök i Björkvik. Jag har dock bara vågprylar, så det blir mest Torö, Väddö på vår och höst. På sommaren brukar jag vänta på vind i Läjet, förra sommaren med rätt god framgång faktiskt.

Ett tips till din affär kan ju vara att ta in en SUP eller två.

/BG

• vindsokaren

Medlem
    11 juni, 2008 vid 18:14

Halooy Benny får kolla lite oftare efter roliga inlägg här på forumet
    Fredde dök upp i butiken i lördags och skulle prova lite dakine selar inför en marrocko resa.
    Hörde också att det gick bra med nr 2 sen februari.
    Är i butiken på lördag och hjälper till.

Tobo

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny surfbutik i Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.