Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing nY tRICK viDeo www.mikeblomvall.com

• mjersen

Medlem
    3 december, 2008 vid 11:10

najs mike! fan nu längtar man til värmen!! just nu suger sverige

• above_the_law

Medlem
    3 december, 2008 vid 11:48

Aaaahhhh!
    Måste vara beachen vid Le Morne va?
    Om så är fallet:
    Har du kört “One-Eye-vågen” mellan freestylepassen också? En sådan våg får man ju bara inte missa (även om man är freestyleexpert);-)!

Måste tillbaka någon gång. Har du koll på bra och billigt boende nära Le Morne? Hatar dom där All-inclusive-resortsen!
    Det var en svensk som drev ett B ´n B där för ca 2 år sedan, men jag har tappat bort kontaktuppgifterna…:-(. Kanske du har koll Mike?

Ha de gott och lycka till på Touren!

• miketk

Medlem
    3 december, 2008 vid 13:35

Det finns 2st här nere som jag känner till som hyr ut rum o hela hus. Vilket är mycket billigare en att bo på hotell. Ska ta deras nr o webb adresser när jag ser dom.

såklart jag har vatt ute o kört one eye 🙂 Men håller mig oftast innan för revet. vågor har man tid med sen nu är det freestyle som gäller 🙂

kommer snart upp lite video från Mauritius osså ,,

mike

• above_the_law

Medlem
    3 december, 2008 vid 13:48

Man tackar ödmjukast på förhand Mike:laugh: !
    Om du kommer ihåg så får du väldigt gärna maila deras kontaktuppgifter på nsc@kinchard.se
    eller skicka personligt meddelande här på Steffo.

Håller tummarna för dig inför nästa PKRA.
    Man blir ALDRIG för gammal för att leva drömmen!

Kör hårt!

MikeTK;519281 wrote:
    Det finns 2st här nere som jag känner till som hyr ut rum o hela hus. Vilket är mycket billigare en att bo på hotell. Ska ta deras nr o webb adresser när jag ser dom.

såklart jag har vatt ute o kört one eye 🙂 Men håller mig oftast innan för revet. vågor har man tid med sen nu är det freestyle som gäller 🙂

kommer snart upp lite video från Mauritius osså ,,

mike

• sourra

Medlem
    3 december, 2008 vid 21:46

Fan vad trivsamt farbror kniv!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing nY tRICK viDeo www.mikeblomvall.com

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.