Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › nY tRICK viDeo www.mikeblomvall.com
-
nY tRICK viDeo www.mikeblomvall.com
Publicerad av miketk på 3 december, 2008 vid 05:59720 front to blind ,,,
sourra svarade 15 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
najs mike! fan nu längtar man til värmen!! just nu suger sverige
-
Aaaahhhh!
Måste vara beachen vid Le Morne va?
Om så är fallet:
Har du kört “One-Eye-vågen” mellan freestylepassen också? En sådan våg får man ju bara inte missa (även om man är freestyleexpert);-)!Måste tillbaka någon gång. Har du koll på bra och billigt boende nära Le Morne? Hatar dom där All-inclusive-resortsen!
Det var en svensk som drev ett B ´n B där för ca 2 år sedan, men jag har tappat bort kontaktuppgifterna…:-(. Kanske du har koll Mike?Ha de gott och lycka till på Touren!
-
Det finns 2st här nere som jag känner till som hyr ut rum o hela hus. Vilket är mycket billigare en att bo på hotell. Ska ta deras nr o webb adresser när jag ser dom.
såklart jag har vatt ute o kört one eye 🙂 Men håller mig oftast innan för revet. vågor har man tid med sen nu är det freestyle som gäller 🙂
kommer snart upp lite video från Mauritius osså ,,
mike
-
Man tackar ödmjukast på förhand Mike:laugh: !
Om du kommer ihåg så får du väldigt gärna maila deras kontaktuppgifter på nsc@kinchard.se
eller skicka personligt meddelande här på Steffo.Håller tummarna för dig inför nästa PKRA.
Man blir ALDRIG för gammal för att leva drömmen!Kör hårt!
MikeTK;519281 wrote:Det finns 2st här nere som jag känner till som hyr ut rum o hela hus. Vilket är mycket billigare en att bo på hotell. Ska ta deras nr o webb adresser när jag ser dom.såklart jag har vatt ute o kört one eye 🙂 Men håller mig oftast innan för revet. vågor har man tid med sen nu är det freestyle som gäller 🙂
kommer snart upp lite video från Mauritius osså ,,
mike
Logga in för att svara.