Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny underdel till bruten mast

• Ny underdel till bruten mast

Publicerad av strom på 25 mars, 2004 vid 21:20

När jag var i Marocko blev jag spolad och min 430 30% mast bröts av i underdelen. Masten var av märket Cutre. Går det att köpa en ny underdel (av annat märke t.ex.) med samma kolhalt och få en fungerande mast?

jacob-holmqvist svarade 20 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    25 mars, 2004 vid 21:55

Hur fan lyckas du?
    //Lars

• kamaaina

Medlem
    25 mars, 2004 vid 21:56

Hur var Maroco? Låter jävligt fint, billigt att bo eller?

• ian

Medlem
    26 mars, 2004 vid 04:58

du får väl försöka pröva med en kompis mast. det viktigaste är väl att den passar perfekt i skarven så att du slipper pajja något mer. Sen kan det säkert bli lite mojs med böjkurva å sånt men det kan man kanske leva med.

• strom

Medlem
    28 mars, 2004 vid 12:45

Marocko var riktigt bra, vi var där i två veckor och fick surfa runt 8-9 dagar. Det var inget kanontryck i grejorna men det var riktigt roligt att köra lite i vågorna som var mellan 1 till 1,5 meter. Vi bodde i Essaouira som var billigt och trevligt, enda incidenten var väl som sagt när jag bröt masten första dagen samt pajade min nya 6.2:a.

• jacob-holmqvist

Medlem
    28 mars, 2004 vid 13:29

Jag har en Arrows Lance 30 430 – underdel som du kan få. Skulle faktiskt tro att de är snarlika.
    Hör av dig till jacob_holmqvist@hotmail.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA