Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny vågbräda ifrån Naish!

• patrikol

Medlem
    11 december, 2004 vid 17:40

Har inget som helst att göra med vad han själv tycker att göra! Han får tycka vad han vill men det duger inte för han tycker för alla andra här på Steffo och det är det jag besvarar med samma mynt.

Det är dom direkta felaktigheterna i hans inlägg som bara är inriktade på att svart måla ett visst märke som jag hänger upp mig på om jag gör något som är fel så anmäl det till Stefan så får han avgöra om jag har gått för långt. Kan inte moderera mig själv.

Den faktan är hämtad på samma bibliotek som DD hämtar sin fakta det kan du vara helt säker på!

• patrikol

Medlem
    11 december, 2004 vid 17:42

Nej bättre! Nej det är väl en fråga om tycke eller smak men du vinner inte så mycket på att snacka skit om andra märken verkar bara oseriöst.

• walle

Medlem
    11 december, 2004 vid 18:38

Svar till:

Hur vida en bom ar bra eller inte ar val anda javligt subjectivt och som konfmaster ar det val inte speciellt lampligt att hanga ut en person och saga att han full med skit bara for att han inte rakar tycka samma som du. Sen ar det val ok att anklaga folk for att komma med felaktiga fakta vilket kanske DD gor jag vet ej.. men jag skulle garna vilja se den undersokningen som visar pa att 95% av kitevarlden skulle tycka att naish bomen ar ibland det basta som finns.

chilla

[/ QUOTE ]
    vänta bara stebe… när du kommer hem kan du få en bom från ”OVC” just som du vill ha den smile.gif

• stebe

Medlem
    11 december, 2004 vid 19:08

Gott..jag ar ratt nojd med min ss-bom men du kan fa montera pa en san dar las ogla som North bommarna har, de ar en genialisk liten detalj att tanka pa.

• skanepaul

Medlem
    11 december, 2004 vid 19:11

-04 är inte tjocka på mitten, varjefall inte den jag fick till min X4. Vill också säga att jag inte kör Naish längre själv, men tycker helt klart att det är ett gäng bra grabbar som står bakom det hela, som hela tiden försöker ge sitt bästa för oss.
    Undrar också varför sådana här diskussioner inte finns t.ex. på vindsurfkonfen?
    Måste vi klanka på varandra och alla olika märken vi använder? Jag menar en kille på ”touren” hade kört skiten ur oss alla med en gammal Ar 5:a eller liknande!

• walle

Medlem
    11 december, 2004 vid 19:11

Akta dig för du kommer att bli medtvingad i ”team old village” så fort du landar på svensk mark smile.gif

• stebe

Medlem
    11 december, 2004 vid 19:23

Med tvingad, det ar ju en ara fa forunnade smile.gif

• hengo

Medlem
    11 december, 2004 vid 20:55

Svar till:

Nej bättre! Nej det är väl en fråga om tycke eller smak men du vinner inte så mycket på att snacka skit om andra märken verkar bara oseriöst.

[/ QUOTE ]

jag snackar inte skit, jag snackar fakta. Det är väl fakta att de tidigare naishbommarna (om inte de nya) lättare glider ur handen vid höga handlepasses en bomar som har samma tjocklek över hela bomen? Det kanske uppfattas som skitsnack om man aldrig testat, kan det vara så kanske?

• luuddee

Medlem
    11 december, 2004 vid 21:46

jag kan också säga vad ja tycker om saken.. Eh bommen e nog den sämsta jag testat.. sen kommer globerider.. men åter till naish.. jag tycker inte den är speciellt sladdrig .. jo med uds är den men vem kör med det? i övrigt tycker ja den e skön o köra med men inte min favorit dock tycker ja bättre om den än ss bommen.. fast ss bommen e ju lite snyggare faktiskt. den bästa enligt mej är cabrinha som ja den e jevlit go.. behövs litta modd.. men fin e den.. smakenj är som baken .. men klaga inte så mycket över naish den e bättre än många.. men slår tyvär inte cabrinha..

• patrikol

Medlem
    11 december, 2004 vid 21:53

lite konstruktiv kritik så skall det se ut! smile.gif

• skanepaul

Medlem
    11 december, 2004 vid 22:34

Är det bara jag och mackan som gillar EH bommen??? cool.gif Tyvärr tappade jag min i somras i mossby, fan ta den jäveln som har plockat upp den!!!!!

• patrikol

Medlem
    11 december, 2004 vid 22:47

Har inte hört mycket positivt om den men att dom har en ny grymt bra bom på gång!

• luuddee

Medlem
    11 december, 2004 vid 23:27

haha ärligt gillar du den?.. fifaen.. jag har en till salu.. smile.gif

• michel

Medlem
    12 december, 2004 vid 08:10

Hmm det är nog fler som är trötta på skitsnacket än på
    inlägg som patrik gjort. Det är lite synd att många direkt
    ”måste hitta argument mot” andra märken istället för att
    acceptera andra tekniska lösningar än vad sitt egen drake är
    utrustad med. Är det den ”svenska avundsjukan” som spökar ?
    mad.gif

• walle

Medlem
    12 december, 2004 vid 08:32

Svar till:

Hmm det är nog fler som är trötta på skitsnacket än på
    inlägg som patrik gjort. Det är lite synd att många direkt
    ”måste hitta argument mot” andra märken istället för att
    acceptera andra tekniska lösningar än vad sitt egen drake är
    utrustad med. Är det den ”svenska avundsjukan” som spökar ?
    mad.gif

[/ QUOTE ]
    det var ju just det jag sktev lite tidigare… wink.gif

Sida 5 av 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny vågbräda ifrån Naish!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.