Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny vågbräda ifrån Naish!

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2004 vid 08:47

Det är lika tröttsamt med folk som bara ser fördelarna med sitt eget märke! Ej Patrikol.
    Men å andra sidan det gör vi alla! Det är nog inte så stor skillnad i kvalitet på de stora märkena? Utan mer detaljer som gör att man själv trivs med just det märket! Mvh Bengt N

• dirk_diggler

Medlem
    12 december, 2004 vid 08:56

sagornas värld, vänta och se.

• dirk_diggler

Medlem
    12 december, 2004 vid 09:01

å andra sidan så jävlas jag ju bara. hade aldrig brytt mig såhär mycket om jag inte tyckte om allt ”snack” som blir sen. men det jag skriver är dock sant.

• michel

Medlem
    12 december, 2004 vid 10:00

Svar till:

å andra sidan så jävlas jag ju bara. hade aldrig brytt mig såhär mycket om jag inte tyckte om allt ”snack” som blir sen. men det jag skriver är dock sant.

[/ QUOTE ]

shocked.gif

• michel

Medlem
    12 december, 2004 vid 10:02

Svar till:

Svar till:

Ja så det stämmer ju ganska dåligt Naish är ju ett av dom få företagen som gör snyggt designade grejor! Inga cirkus tält där inte. Men färgerna kunde ju varit snyggare helt klart även motivet för den delen men snygga brädor finns det ju nästan inte alls inom kitevärlden än så länge.

[/ QUOTE ]

Deras senaste brädor ser ju ut som om min morsa hade designat dom med blommor och hela kittet.

[/ QUOTE ]

Är din mamma designer ?

cool.gif

• skanepaul

Medlem
    12 december, 2004 vid 10:12

Jag (vi) fattar faktiskt inte vad alla tycker är så dåligt med den. Våra har funkat skitbra. Är det inkl. linor?

• patrikol

Medlem
    12 december, 2004 vid 10:40

Det är inte alla utan ett fåtal som bestämt sig för att smutkasta Naish.

Inte så mycket att bry sig om det är bara att prova och läsa tester så kan folk själv se hur fel dom har!

Jag vet många märken som har väldigt dåliga grejor men skulle aldrig sjunka så lågt att jag snackade skit om dom.

Det berättar mer om vem den är som står för skitsnacket än om den saken dom försöker smutskasta!

Det finns på kitemarknaden i Sverige ett par tre märken som har schyssta bommar var av NAish är ett så det blir ju lite patetiskt när man konsekvent bara snackar skit om ett av dom som har bra bommar det finns ju minst 5-6 märken till som har bommar som inte är bra! Då borde man ju gnälla på dom istället men icket! Det är så genomskinligt så det är patetiskt.

• samhansson

Medlem
    12 december, 2004 vid 10:40

ja inget fel på den, går ju att hoppa med den…. Saknar dock cabrinhas powerlåkk.

• luuddee

Medlem
    12 december, 2004 vid 10:45

haha.. ja det sitter linor på den men det e inte eh linor det är linorna från globerider.. en av de gamla linorna gick av efter en smärre olycka..

• jonasp

Medlem
    12 december, 2004 vid 10:52

Svar till:

Nej bättre! Nej det är väl en fråga om tycke eller smak men du vinner inte så mycket på att snacka skit om andra märken verkar bara oseriöst.

[/ QUOTE ]

O andra sidan kan man vända på det och säga att du har saker att vinna på att prata bra om naish och det kanske finns de som stör sig på det.
    Själv funderar jag på och skaffa kite och e därför inne här och läser ibland. någon nämde i någon tråd skillnaden i attityd mot vindsurfingforumet och det jag märker e att det är fantastiskt många i kiteforumet som på något sätt är förknippade med försäljning av kite vilket inte ger så bra diskusioner ibland.
    Sen har jag även märkt någon slags hängivenhet till det ”egna” märket även om det e tveksamt om personen e sponsrad eller liknande, vilket e en väldigt konstig företelse som jag aldrig sett i någon annan sport.

• samhansson

Medlem
    12 december, 2004 vid 10:52

Svar till:

Det är inte alla utan ett fåtal som bestämt sig för att smutkasta Naish.

Inte så mycket att bry sig om det är bara att prova och läsa tester så kan folk själv se hur fel dom har!

Jag vet många märken som har väldigt dåliga grejor men skulle aldrig sjunka så lågt att jag snackade skit om dom.

Det berättar mer om vem den är som står för skitsnacket än om den saken dom försöker smutskasta!

Det finns på kitemarknaden i Sverige ett par tre märken som har schyssta bommar var av NAish är ett så det blir ju lite patetiskt när man konsekvent bara snackar skit om ett av dom som har bra bommar det finns ju minst 5-6 märken till som har bommar som inte är bra! Då borde man ju gnälla på dom istället men icket! Det är så genomskinligt så det är patetiskt.

[/ QUOTE ]

helt sjukt vad du gillar naish…. smile.gif Det här med märke o grejor spelar inte så stor rolll, går att köra bra med demästa gäller bara att komma in i d. Måste ge märket några timmar på vannet sen går det ju fint.

Men patrik jag orkar inte argumentera med dig, men jag måste säga detta så inte alla tror du pratar sanning…. Allt du säger om naish är inte rätt. Å bli inte så arg sofort nån säger nått dumt om de märket…

Ha det Sam

• eagletech

Medlem
    12 december, 2004 vid 11:04

Men HALLÅ
    cool.gifHandlade inte denna tråden om en vågbräda??? confused.gif confused.gif
    Och vad gäller smutskastning så har nog allt och alla fått sig en denga här. wink.gif
    Varva ner lite nu och ta inte allt så personligt laugh.gif laugh.gif
    Ha det mvh Roger Ö

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2004 vid 11:05

Vad brunt vatten ni har där nere!
    E det för att ni e så nära tyskland..? wink.gif

• gogga

Medlem
    12 december, 2004 vid 11:06

Svar till:

helt sjukt vad du gillar naish…. smile.gif Det här med märke o grejor spelar inte så stor rolll, går att köra bra med demästa gäller bara att komma in i d. Måste ge märket några timmar på vannet sen går det ju fint.

Men patrik jag orkar inte argumentera med dig, men jag måste säga detta så inte alla tror du pratar sanning…. Allt du säger om naish är inte rätt. Å bli inte så arg sofort nån säger nått dumt om de märket…

Ha det Sam

[/ QUOTE ]

Håller med.. kan bli lite för mycket ibland crazy.gif

• dirk_diggler

Medlem
    12 december, 2004 vid 14:29

det sjuka e ju att du tar det personligt.

Sida 6 av 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny vågbräda ifrån Naish!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.