Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ny vågbräda ifrån Naish!
-
Svar till:
ja lite sex behöver den nog, för osexigare än så går det nog inte att göra en bräda. kissgul å vit. men å andra sidan, de e ju naish
[/ QUOTE ]
WÖRD
-
vörte! hur e de där borta? rätt slappt får man ju en känsla av.
-
Svar till:
Naish bommarna har ju varit jävligt bra tycker jag, enkla och inget massa lull lull på dem.
[/ QUOTE ]
UDS sög ju stenhårt, bomen e sådär. SS e fet
-
Nu är det så att jag är väldigt opartisk även om jag är sponsrad av Naish till skillnad från många andra här så talar jag väl om alla märken och snackar inte skit om något har gjort så långt innan jag hade spons av Naish och kommer att fortsätta med det jag är skylldig till cirka två inlägg om Naish i just denna tråden resten är svar på helt felaktiga påstånde av ett fåtal.
Lägger hela tiden upp info om alla nyheter som jag hittar på nätet oavsätt märke.
Men jag kan förstå om du uppfattar det som att jag bara snackar om Naish hela tiden, men titta noga på vilka inlägg som jag gjort så skall du få se att jag inte lägger fler inlägg om Naish än andra märken.
Jag kan bara inte låta bli att svara på direkta felaktigheter.
Med just denna tråden ville jag visa en ny typ av Naish bräda närjag som svar på tråden fick veta att Naish har aldrig gjort någon bra bomm eller något annat för den delen allt som dom har är skit och det tycker alla i kitevärlden så alla dom bra kitearna bojkottar Naish.
Tycker själv att man borde hacka på den som står för sådana uttalande än den som förtvivlat försöker vara rättvis och inte baktala någon. Men vi har ju alla olika syn på vad som är bra eller dåligt så det är bara att acceptera.
-
Jag tycker inte du promotar Naish mer än vad andra promotar sina märken, jag håller även med dig att du aldrig smutskastar andra märken eller att promotandet sker på andra märkens bekostnad! Det jag reagerat på är att när jag ville/försökte marknadsföra Globerider på samma sätt blev jag förbjuden att göra det av Stefan, om jag inte köpte reklam på sidan, vilket Swell inte har, detta tycker jag är en tråkig dubbelmoral på steffo, som inte har med dig att göra! Mvh Bengt N
P.s Jag valde att inte köpa reklam plats om det ej skedde en upprensning av vissa typer av inlägg på steffo, sedan komm Moderator funktionen, men då hadde Skid gått i graven, annars skulle jag självklart valt att supporta steffo med reklam intäckter D.s -
Svar till:
Jag tycker inte du promotar Naish mer än vad andra promotar sina märken, jag håller även med dig att du aldrig smutskastar andra märken eller att promotandet sker på andra märkens bekostnad! Det jag reagerat på är att när jag ville/försökte marknadsföra Globerider på samma sätt blev jag förbjuden att göra det av Stefan, om jag inte köpte reklam på sidan, vilket Swell inte har, detta tycker jag är en tråkig dubbelmoral på steffo, som inte har med dig att göra! Mvh Bengt N
P.s Jag valde att inte köpa reklam plats om det ej skedde en upprensning av vissa typer av inlägg på steffo, sedan komm Moderator funktionen, men då hadde Skid gått i graven, annars skulle jag självklart valt att supporta steffo med reklam intäckter D.s[/ QUOTE ]
Glömde logga in, men de flesta skulle nog ändå kunna gissa vem det var! -
Hade inte spelat någon som helst roll om det hade varit Cabrinha eller EH som du hade bestämt dig för att snacka skit om hade svarat på precis samma sätt. Det du sysslar med är vad jag tycker är det lägsta som finns.
Det finns inte så många tillverkare som säljer kites i Sverige idag och dom har det verkligen inte lätt eftersom beg. priserna är så låga som dom är.
Om alla hade gjort som du mot alla tillverkarna så hade vi snart inte haft en leverantör kvar i Sverige och då hade vi fått vänta veckor på reservdelar eller grejor och inte haft någon att gå till när vi fick problem.
Dom som säljer foils har det inte lätt i heller.
Innan har det varit Wipika som vissa ville svartmåla nu är det Naish som du försöker svartmåla vem blir nästa?
-
För h-e vad är det för snack om svartmåla bara för att man uttrycker en uppfattning? Jag trodde detta var ett forum, med innebörden att man uttrycker sin mening? Att sen inte alla är överens om den är inte något man bör förvåna sig över. Och att alla meningsuttryck inte är fullt lika välgrundade eller korrekta är väl inget som en moderator måste påpeka som en polis?
-
rent ut sagt löjligt att du känner så. det är ju inte direkt några lögner jag kommer med, möjligtvis något modifierade sanningar. tror dom flesta ser det här precis som jag. att detta är ett riktigt ”skitsnacksforum” där man inte ska lyssna på någon. vad ska jag göra? jag har ju inte dirket något bättre för mig. bara för skoj skull kan vi ju lista dom 10 bästa i sverige och rent utav fråga dom vad dom tycker. så får vi ju en ny kul tråd här på steffo. du kände ju alla dom i princip så du kan ju lätt skrapa ihop en ungefärlig lista på dom sen kan vi hjälpas åt att samla ihop svar. vi kan ju be dem säga dom två bästa bommarna så blir det rätt lagom, det finns ju trots allt inte så många.
-
Tack, för att ni roat hela helgen!!
Helt perfekt så fort man blir trött på tenta plugg e de bara o kolla på steffo o/Pontus
Logga in för att svara.