Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny Vågkite?

• skotten

Medlem
    11 september, 2009 vid 17:17

haha this is fucking awesome, I like it : ) about time that there was a little bit of brand aggro in here : )

• Kjello

Gäst
    11 september, 2009 vid 17:30

Krasch everything, fuck it all, och ha kul kite, helt enkelt, trivs helt enkelt.
    trivs man så gillar man, och gillar att utveckla, även med det man har.
    Och det kan vara det alllra mest extrema, trots allt.
    Här är det 5g på morgonen, lite så hela dagen, därför liter kall nu.,

• skotten

Medlem
    11 september, 2009 vid 17:38

the awesome web hacker says that ANHOLT and GREEN WETSUITS suck camelballs (unshaven)…… hehe

• sourra

Medlem
    11 september, 2009 vid 17:55

Inte lika lågt som Glocalnet. Eller vänta nu… Lägre!

• kitelife

Medlem
    11 september, 2009 vid 18:04
    sourra;575150 wrote:
    ”Ni” brukar betyda ”Du och [en eller flera andra]” men kan även vara istället för ”du” när man pratar med kungligheter och är född för minst hundra år sedan. Annars skriver man som regel ”De” om man menar andra än den man just tilltalat med ”Ni”.

försök nu hålla nivån uppe här… :smirk:

Nä ni har nog rätt, vi känner inte varann väl nog för att dua varandra ännu…

• kitelife

Medlem
    11 september, 2009 vid 18:15

När jag sen läste andra inlägg ang. kvalite så minns jag oxå varför jag blev lite tjurig på Mega… och lite neggo mot naish

Min först kite som såldes till ”kompis pris” med team löften osv. var en ARX 9:a från 2002 tror jag de va, det var den sorten som hade nånform av mylar på tuben som delaminerade och bara blev skit kvar! Den kiten användes två ggr. och fungerade aldrig sen dess… 10 000:- åt H-vete för en kite som skulle va perfekt för en nybörjare, den krävde minnst 10 m/s och och när den väl var uppe i luften och man tog ett steg mot den så rammla den rakt ner i huvet på dig!

Det var tider det :mad2:

• sourra

Medlem
    11 september, 2009 vid 18:27

Hehe, då förstår jag att Ni har lite gammalt agg men nu är det nya tider. Ha en bra helg.

• above_the_law

Medlem
    11 september, 2009 vid 18:41

Jävlar vad roligt att vågkitingen får sådan boost, för det är fn mig den delen av kitsurfingen med mest soul och känsla, även om det är wake- och freestyle som får mest media coverage!

Men åter igen:
    Testa allt du får tag i under någon månad och bestäm dig sedan!
    Alla märken tävlar om dig som kund…
    Men FlexiFoil regerar ju både i kvalisort och tävlingsresultat, moohahaaaaa:-).
    Det bästa är ju att det är sanning och vad kör jag på då?! OINK OINK, eeeiiiiihhhhghhhh;-)!!! Heeeeelt klart Flexi (förutom i extrem lättvind för då blir det Best Nemesis)…. BRÖÖÖÖÖÖÖTIS!
    Men så bor jag ju i Billdal, äter just nu oxfilé och dricker några flaskor Valpolicella Classico i min ensamhet, snyft…i o f s i sällskap med min kompis Jimmy B och http://www.thehun.com
    Cheeeeeers!

• kitelife

Medlem
    11 september, 2009 vid 19:45
    sourra;575187 wrote:
    Hehe, då förstår jag att Ni har lite gammalt agg men nu är det nya tider. Ha en bra helg.

Du mee…

hoppas det blir litta vind nu så man kan sluta sitta här och lusläsa :smirk:

• above_the_law

Medlem
    11 september, 2009 vid 21:01
    skotten;574855 wrote:
    yeah its all in the board.. naish make an awesome waveboard… but wtf… shouldnt you all be riding flatwater??

No, it´s all in the rid….shorts i mean;-)!!!

• skotten

Medlem
    11 september, 2009 vid 21:49

hehehee nicco!! lets get wasted soon mate.

• larssa

Medlem
    11 september, 2009 vid 23:06
    skotten;575256 wrote:
    hehehee nicco!! lets get wasted soon mate.

Why waite?
    Hey! Let’s come together and do a deja vu´

• crash151

Medlem
    12 september, 2009 vid 05:22
    Larssa;575285 wrote:
    Why waite?
    Hey! Let’s come together and do a deja vu´

Vuja de’ som Gary Bjusey say…

• hildingdude

Medlem
    12 september, 2009 vid 08:21
    above_the_law;575196 wrote:
    jävlar vad roligt att vågkitingen får sådan boost, för det är fn mig den delen av kitsurfingen med mest soul och känsla,
    även om det är wake- och freestyle som får mest media coverage!

Men åter igen:
    Testa allt du får tag i under någon månad och bestäm dig sedan!
    Alla märken tävlar om dig som kund…
    Men flexifoil regerar ju både i kvalisort och tävlingsresultat, moohahaaaaa:-).
    Det bästa är ju att det är sanning och vad kör jag på då?! Oink oink, eeeiiiiihhhhghhhh;-)!!! Heeeeelt klart flexi (förutom i extrem lättvind för då blir det best nemesis)…. Brööööööötis!
    Men så bor jag ju i billdal, äter just nu oxfilé och dricker några flaskor valpolicella classico i min ensamhet, snyft…i o f s i sällskap med min kompis jimmy b och http://www.thehun.com
    cheeeeeers!

fyfaan va bra sagt :d

• haze

Medlem
    12 september, 2009 vid 11:28

Här är alla RRD:s kite nästa år.

Ser ut som RRD har det mest kompletta programmet tycker jag.

Sida 6 av 7

Logga in för att svara.

76 av 92 svar september 2009
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA