Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › NY VINDSURFINGTIDNING PÅ GÅNG!
-
NY VINDSURFINGTIDNING PÅ GÅNG!
Publicerad av steffo på 7 december, 2001 vid 12:40Vill du bidra med bilder, reseberättelser, spotchecks, tips om utrustning, brädor, segel, coola människor, tävlingsupplevelser, nya trix, eller skriva om Din bästa surfupplevelse- känslan, vinden, vattnet, farten…….
Skicka till info@bradseglarforbundet.com så kommer du med i första nummret.
/Surfredaktionen
kris svarade 22 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Faan vad cooolt måst jag säga. Surftidningar är guld värda. Kommer man kunna premunera på den eller är det enbart ett engångs tillfälle
-
Första numret planeras att delas ut gratis på båtmässan i Älvsjö, samt till SSF-anslutna klubbar, SBF-medlemmar, surfshopar mm.
Följande nummer får man om man är medlem i SBF eller i klubb som köper tidningen till sina medlemmar. Lösnummer kommer sannolikt kunna köpas hos surfshopar, men det kommer löna sig att gå med i SBF för att få tag i numren…ca 4 nummer per år är det tänkt.
Per SBF -
Då är det bäst att man blir medlem så man inte missar första numret!
-
Vilka är det som ska sköta/skriva tidningen?
/En som längtar efter en SVENSK surfblaska!
-
Johan!!
Gäst16 december, 2001 vid 23:10Fan va kul!!
Är det spikat och klart att det kommer att bli en surftidning nu?
Jag letade på SBFs hemsida men hittade ingen info där, funderar nämligen på att gå med men då vill man ju först veta att man verkligen får en tidning.//Johan
-
1-10 mars 2002
Båtmässan Allt för Sjön
Allt för sjön omfattar alla typer av båtar, motorer, utrustning, tillbehör m m och de senaste nyheterna. -
Jag hänger itne med någonstans… Kommer denna tidning att komma ut… Vad kan man köpa den… Vilka e de som håller i den….
-
Är du medlem i SBF (vilket du är har jag för mig) får du hem den i brevlådan. Man kommer ev. också att kunna köpa den via surfföreningar (t ex GWC) och surfaffärer. Första numret kommer 15 feb.
Logga in för att svara.