Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ny windwing bash 08 video

• aronh

Medlem
    1 februari, 2008 vid 21:02

Skönt. De gör grymma filmer. Men jag diggar nog förra årets aningen mer.

• kapten-k

Medlem
    1 februari, 2008 vid 21:27
  • pure

Medlem
    1 februari, 2008 vid 21:48

@Kapten K 442198 wrote:

http://windwing.com/dnn/Portals/0/Images/Video/BASH%202008%20640X360%20LOW.mov

Tackar.. så slapp jag göra det 🙂

• fastforward

Medlem
    1 februari, 2008 vid 22:13

Grym rulle. Jag satt och letade efter mig själv eftersom jag såg den där snubben i El Yaque i våras. Många av klippen verkade vara därifrån…

• Knatte

Gäst
    2 februari, 2008 vid 07:27

Grymt filmad rulle och kul att se på, trots det borde vara ett fullcambrat racesegel och speed som hade visats 😀
    Men jäkligt go stämning trots detta…

• militaren

Medlem
    3 februari, 2008 vid 11:05

@Aronh 442192 wrote:

Skönt. De gör grymma filmer. Men jag diggar nog förra årets aningen mer.

Jepp, förra årets film var riktigt magisk och svår att slå. ska själv försöka göra någon liknande klippning till filmandet i sommar

• aronh

Medlem
    3 februari, 2008 vid 12:18

Jag vet att det har varit uppe innan, och vill inte vara tjatig, men hur blir/blev det med El Yaque 0-seven? Trailern är grymt fet.

• militaren

Medlem
    3 februari, 2008 vid 20:10

@Aronh 442515 wrote:

Jag vet att det har varit uppe innan, och vill inte vara tjatig, men hur blir/blev det med El Yaque 0-seven? Trailern är grymt fet.

I och med att jag flyttat till Halmstad och inte längre har tillgång till rätt program har allt lagts på is. trailern visar i alla fall vad el Yaque går för 🙂

• danneman

Medlem
    4 februari, 2008 vid 00:45

@Militären 442649 wrote:

flyttat till Halmstad och inte längre har tillgång till rätt program har allt lagts på is.

fy faaaaaan vilken dålig bortförklaring fixa filmen nu för fan din bratt! ;D

jag kör på slutampen med min Jippiii!

Wyatt Miller hetter killen som kör i filmen. ni kommer se mer av honom i “El Yaque Blows”

• jesper_b

Medlem
    4 februari, 2008 vid 08:37

Kanske mest coolt i Windwingfilmen är alla måsar som flyger omkring och matchar loggan perfekt! /JB

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ny windwing bash 08 video

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.