Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nya bilder från Torö – supersöndagen 19/10
-
Nya bilder från Torö – supersöndagen 19/10
Publicerad av poppo på 23 oktober, 2008 vid 10:31…föredömligt plåtat av UVK:s egen hovfotograf Mattias Piirimets. Finns nu på min blog: wavepope.blogspot.com
Hoppas jag kan byta mig ledig på söndag, kan bli grymt 🙂
jeppo_f svarade 16 år sedan 9 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Uj, uj, vad många fina pix! Kul att se å du var uppenbarligen i högform, dessutom!
-
Härliga bilder!
Snyggt seglat!Hoppas på en till sådan dag med den vinkeln i år så man får prova på lite.
Var långt ifrån optimal vinkel igår när jag tog mig upp, men det var kul den lilla stund jag var ute i alla fall. Bara att hoppas på att man kan slita sig fri när det smäller nästa gång. -
Inspirerande att se dig rippa poppo. Många gånger har man talat om att just där på den läppen skulle man vilja se hur det ser ut med någon på vågen – det ser ju grymt ut!
-
tack. hade grymt flyt och nya grejerna rockade. riktigt kul att få en sån dag, tror alla hade riktigt, riktigt kul där ute – och man blir extra taggad av att köra med de rutinerade gamla torö-essen!
-
Grymt, vilka sköna dagar det har blivit…2-3 dagar i veckan med sidvind
de senaste 3 veckorna… 😀 … -
Nästa i bildserien efter den Masse postade är riktigt smutt!
-
Sjuuuuuukt fet! 🙂
Gött att se att Goyaseglen har fått lite färg i sig också. Har varit lite väl anonyma tidigare…
/j
Logga in för att svara.