Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nya Cabrinha kiten snart här
-
Nya Cabrinha kiten snart här
Publicerad av eagletech19 på 29 april, 2006 vid 14:04Mums mums ska ni veta :laugh: ,mer får ni veta om 2 dagar
http://www.cabrinhakites.com
Men jag vet redan hahahaha
Ha det göttmilkman svarade 18 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Contra 12:a, verkar ju intressant……
-
det är säkert nått sjukt revolotionerande… för säkerhets skull lägger jag inn alla mina greje på säljes reda nu.
-
SamHansson wrote:det är säkert nått sjukt revolotionerande… för säkerhets skull lägger jag inn alla mina greje på säljes reda nu.
Alla dina saker ??,jag trodde du bara hade V19 -
Kanske något för Danska farvatten! Skall bli kul att se dem//Mvh Bengt N
-
Varför inte kalla kiten för något annat än samma namn som C-shapen kan man undra?
-
jezaja wrote:Varför inte kalla kiten för något annat än samma namn som C-shapen kan man undra?
Dålig fantasi:shocked: -
contra-crossbow låter as grymt ju… contra-crossbow mmm connnnnntttttraaaaaa-crosssssbbbbooooow
-
Flip wrote:contra-crossbow låter as grymt ju… contra-crossbow mmm connnnnntttttraaaaaa-crosssssbbbbooooow
Inte är du väl redan packad:wink: -
Enligt min klocka är det den 1 maj nu. Och av principskäl så tänkter jag börja dagen med att göra nått arbetsrelaterat. Vad kunde då vara bättre än att kolla Contran??!
Den ser kanon ut ju!
(edit: og mig till sängs och nyktrade till! Bara att konstatera att humornivån sjunker med vinintaget)
Logga in för att svara.