Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nya filmer från Sydafrika
-
Nya filmer från Sydafrika
Publicerad av sebbe på 6 februari, 2008 vid 16:30Hej
Nu har jag lagt upp 2 filmer till från Januari segling.
Är lite trött på “Massa ladd” filmer så dem är mer Lifestyle orienterade.herodude svarade 16 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Riktigt nice Lifestyle när den e som bäst.
Pushloop Into forward fett.
Hoppas du satsar på ett stativ, enbent räcker ofta lätt att fälla i hop och ta med.
Hellre film utan stativ än stativ utan film. tja!
-
Körde faktist med stativ mesta tiden men när det blåser så blir det inte lätt…!
-
you got to be kidding. då e det full zoom å kasst stvativ.. fan sämre än mitt. å det e riktigt kasst. 😉
-
Respekt Sebbe, fan vad kul att se din sköna video. stativ eller inte, jag tycker att det spelar mindre roll, det viktigaste är att du filmade, klippte och la upp rullarna! Jag brukar aldrig komma så långt…och då jobbar jag ändå med det dagligen.
Hälsa Therese och kidsen så mkt från oss. Vi kommer och hälsar på till våren/sommaren -
Olle har blivit duktig på de däringa loopingarna tycker jag!
-
Ja Olle är den gubbe som laddar bäst tycker ja. Han sätter fina ponch och bakåtar och satsar bra på push.
Henke kommer också igång när det brallar i ordentligt.
Hoppas att vi får se mer bilder från grabbarna där nere. Nu är jag hemma så det blir inga mer filmer från mig!! -
Nice film 🙂
La upp mina pics här:
http://www.flickr.com/photos/tomas_zonabend/sets/72157603872176765/show/Försökte få en bild på olandersson ratead men det gick sådär…
-
Sköna bilder tomaz.
Fan vad man blir sugen på att segla igen.
Tror att jag ska hoppa i på fredag här nere, verkar komma vind.
Du får komma ner till westcoasten snart så ska vi föreviga dina framåtar.ha det i 08 landet!
-
fräscha bilder!, vi lämnade tyvärr innan riktiga svenskinvationen… kul att se att kalle och peters ladd äntligen kom igång!
om du läser det här kalle kan du inte slå mig en pling på 0705899225 //Erik
Logga in för att svara.