Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nya Garmin GPS

• getwet

Medlem
    25 januari, 2006 vid 10:32

Någon som kan lista ut om den blir godkänd? Dåligt bevandrad i teknaliteter för GPS. Vad jag vetså är väl dom andra forerunner inte godkända, bara foretrex (heter dom väl?)
    Om den är det så ser den både snabb och cool ut, vilket naturligtvis är extremt viktigt:smile:

• jester

Medlem
    25 januari, 2006 vid 10:43
    getwet wrote:
    Någon som kan lista ut om den blir godkänd? Dåligt bevandrad i teknaliteter för GPS. Vad jag vetså är väl dom andra forerunner inte godkända, bara foretrex (heter dom väl?)
    Om den är det så ser den både snabb och cool ut, vilket naturligtvis är extremt viktigt:smile:

Diskussionen finns ju redan på gps-forumet. Men förhoppningsvis kommer ju även Foretrexen i detta format. Skulle även vara uppgraderad hårdvara internt. Den som lever får veta, helt enkelt…

• jps

Medlem
    28 januari, 2006 vid 19:36

Jag pratade med en Garmin-representant på Dustins mässa häromdagen. Han sa att Foretrex inte kommer i detta utförande.

• jester

Medlem
    28 januari, 2006 vid 20:57

klämde lite på den nya Forerunnern idag på MC-mässan i Gbg, och den e säkert bra om man skall springa… Men för surf tycker jag inte att den nya formen håller måttet. Sprintarna såg ännu vekare ut än tidigare, och jag tycker att GPSen inte hör hemma runt handleden. Den bör sitta högre upp för att undvika spikar o så.

• tbsurf

Medlem
    29 januari, 2006 vid 07:59
    Jester wrote:
    och jag tycker att GPSen inte hör hemma runt handleden. Den bör sitta högre upp för att undvika spikar o så.

jepp, dito dät

• svanvik

Medlem
    7 februari, 2006 vid 11:21

Var har ni era GPSer? Runt halsen eller monterad på masten ovanför bomen? Är nyfiken på vad som funkar bäst inför ett förestående köp.

• tobhed

Medlem
    7 februari, 2006 vid 11:52

Högt upp på överarmen funkar bra

• jester

Medlem
    7 februari, 2006 vid 12:08

Japp. Jag har min GPS i en lite aquapak som jag fäster med karbinhake i flytvästens axelband, och med ett resår runt överarmen. På detta sätt kan man ju även läsa av den under resans gång så att säga… Kan dock vara lite vanskligt…

• stang

Medlem
    12 februari, 2006 vid 17:36

Monterar min på masten ovanför bommen när jag bränner runt med formulan, funkar kanon. Jag får väldigt få spikar!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Nya Garmin GPS

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.