Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › nya kites!
-
Nu får ni vara snälla mot Jönaiz
hahaha, seriöst härlig tråd
-
You forgot to add that the red text indicates sarcasm lol
-
sourra wrote:Niklas, jag tror att er alldeles egen Jonaish behärskar Lunarstormandets konster till sin yttersta spets så det känns onödigt leta upp en tolk. Och varför tror jag det? Well, att utbrista ”n00b” för att någon missat var Basshunterklåparen kommer ifrån är ju som att tråka någon för att man inte vet vilken färg det är på teletubbyn som har en triangel på skallen eller för att man missat en rad i en klappramsa.
Ahahah! Jag undrade länge över den här trådens värde för mitt personliga nöjen, men SOurra, bättre kommentarer än så där ser man inte varje vecka. Mitt i prick!
-
hahaa…det bjuder jag på!!
Gh000st, har jag rymt från din ignår-lista igen…..??
Surra, när kommer räkning på de nya scrollhjul till porr-musen ? 😉
Blev den gamla ”fuktskadad” 😀 ?
Kom igen nu…Alla mot en, ni börjar ju bli riktigt tuffa fan!!
-
is there a difference between a nOOb and a newbie??
I am sure I read once that there was…
-
Pretty sure that the difference is that a n00b really sucks at what he is doing. A newbie on the other hand is more like a rookie, he don’t nessecarily
have to be bad at what he is doing. Correct me if I’m wrong. -
sourra wrote:Niklas, jag tror att er alldeles egen Jonaish behärskar Lunarstormandets konster till sin yttersta spets så det känns onödigt leta upp en tolk. Och varför tror jag det? Well, att utbrista ”n00b” för att någon missat var Basshunterklåparen kommer ifrån är ju som att tråka någon för att man inte vet vilken färg det är på teletubbyn som har en triangel på skallen eller för att man missat en rad i en klappramsa.
Hehe helt riktigt, det är då en helt obefogad förfrågan om en lunar brud på steffo, då vi alltså har Jonaish som står för det.
Logga in för att svara.