Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nya slalom trenden, snabba brädor eller inte?

• getwet

Medlem
    11 april, 2003 vid 18:47

Hehehe….nu kom jag allt på dig Lasse K! Gick igenom några gamla trådar och hittade en där du beskrev hur du brukar få in en vågis OCH en slalom 280 i en Audi, inlägget daterat 30/12 2002…….. wink.gif Men den kanske bara ligger där i bilen…..? cool.gif (ta det nu inte fel)

• lars_k

Medlem
    11 april, 2003 vid 19:11

Ha. Där kom du faktiskt på mej wink.gif Jag har ibland haft med min gamla slalombräda, det var det enda större jag hade. För att slippa stå där brädlös om vinden inte blev så stark som jag hade trott och jag hade kört en längre sträcka. Nu har jag en freestylebräda som ”backup”. Blev ju ibland att man fick dra fram slalombrädan och köra några repor. Bättre än att stå på stranden som ett fån och vänta på vind eller åka hem igen. Sen överdrev jag ju lite när jag skrev ”dötrist”, är ju kul att bränna lite. Men snart brukar jag vilja ha ”mer” =)

• getwet

Medlem
    11 april, 2003 vid 23:08

Jag hoppas innerligt att vi kan få segla tillsammans en bra dag , jag är snart i Göteborg och du visar var vi seglar….. Häng med så får du en bra tid wink.gif

• lars_k

Medlem
    12 april, 2003 vid 06:13

Ja, för speed ska man nog vara ett gäng som kan hetsa varandra. Kom hit för fanken så visar jag spotsen! Jag tar med mina gamla slalomgrejer (cambersegel…huhu) från mitten 90-tal som jag förvarar längst in i källarförrådet. Misstänker att jag är chanslös mot er men det spelar ju ingen roll wink.gif

• boman

Medlem
    12 april, 2003 vid 12:53

Åka på fenan !

typ så här laugh.gif

• boman

Medlem
    12 april, 2003 vid 13:11

Jepp dunken rules!

Men vem vet han kanske komer med speed dörr han med snart !?

Jag gillar den här bilden, tycker mig se en gnutta rädsla i dunkens ögon men så är det säkert inte.
    Han ger allt och lite till

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nya slalom trenden, snabba brädor eller inte?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.