Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing nya stroppar

• nya stroppar

Publicerad av oshomeboy på 7 september, 2006 vid 12:19

Jag behöver få tag på nya stroppar till min bräda, ställbara sådana, och dessutom en leash. Nån som vet om det går att få tag på i Lund eller alternativt Malmö?

Cheers

luuddee svarade 18 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • larzonov

Medlem
    7 september, 2006 vid 12:29

Tror att Kent sälger mystic-stroppar (http://www.ontopsports.com) finns i malmö men jag har ingen aning om hur dom är…

Är det nån som har koll på vilka stroppar som är bra eller dåliga? Tycker att mina prolimit, som förövrigt är dom enda jag testat , är jälvigt slappa och det känns väldigt sladdrigt när man åker.. Är det bara nånting man får leva med och man lär sig tycka om det eller kan man justera dom så dom passar bättre..??? Har bara hållt på några månader så….

Gutår!

• gh0st

Medlem
    7 september, 2006 vid 13:32

Anna säljer justerbara stroppar med.

• nic

Medlem
    7 september, 2006 vid 13:42

Kan bara rekommendera Liquid Force pimpade stroppar + pads som sparar hälen. Finns med hälstrap (men cyckelslang funkar kanske nästan bättre).
    ring http://www.fahlensurf.se, inte i hans ordinarie lager men han fixar.

nic

• annas

Medlem
    7 september, 2006 vid 13:44

ja, jag har. De ligger kanske i malmö så ge mig en dags förvarning innan du vill hämta dem 350 kr/ par

• oshomeboy

Medlem
    7 september, 2006 vid 15:42

Det löser ju problemet med stropparna, ingen som vet var man kan få tag på en leash? känns dumt om man ska behöva beställa en och betala frakt och så för en så billig grej…

• eklov

Medlem
    7 september, 2006 vid 16:39
    öshomeboy wrote:
    Det löser ju problemet med stropparna, ingen som vet var man kan få tag på en leash? känns dumt om man ska behöva beställa en och betala frakt och så för en så billig grej…

hoppa leashen…

• luuddee

Medlem
    7 september, 2006 vid 17:50
    öshomeboy wrote:
    tjena vi har EH hp leashar finns i malmö eller lund eller nått. 300 riksdaler.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing nya stroppar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.