Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › nya svenska
-
nya svenska
Publicerad av marden på 7 september, 2011 vid 10:02Rekord sattes det i gryningen på Haga
Ryktet talar om både topp,10 sec o avg
Grattis Mattias ,Benke o Petter o förmodligen fler som satt pbnklang svarade 13 år, 1 månad sedan 23 Medlemmar · 53 Svar -
53 Svar
-
och dagen är inte slut än ,tänk om denna slår in också
långsökt men ändå… -
Knatte
Gäst7 september, 2011 vid 13:48Mården;668863 wrote:Rekord sattes det i gryningen på Haga
Ryktet talar om både topp,10 sec o avg
Grattis Mattias ,Benke o Petter o förmodligen fler som satt pbnIngen mera info?? Vem av de tre lyckliga var snabbast mm. ?? :tongue:
-
Snyggt jobbat, Mattias! (som jag har hört är den som körde snabbast) STORT SATANS GRATTIS!
Så här i efterhand önskar jag att jag trotsade 40+febern och åkte ner till 40+Haga…. :mad2:
-
Vilka farter!!! Fy faan va bra ni är stort grattis till er alla!!!
-
Knatte
Gäst7 september, 2011 vid 17:21Grattis alla tre till grymma tider & farter 🙂
-
Tycker vi borde förbjuda Haga som surfspot framöver, verkar alldeles för bra där
Stort grattis från Skåne, respect och hatten av -
Ojojoj en 10 sekundare på 43.14, måste vart en riktigt go repa!
Såg att ni satt W som vindrikting, var det ren väst när ni körde?Varför lyckas man tajma en flytt när det pumpar in vind med
med lite klös i, kan man fråga sig!? 🙁Stort Grattis till tiderna!
-
TJoohooo vilka farter! Grattis!
Kul man är på kurs i halmstad utan prylar!
-
Grattis grabbar!!!!!!! Grymt seglat
Nääe jag är inte bitter för att vi drog till ett extrem byigt laesö
-
vad är det ni brukar skriva? frigolithatten av för alla PB:n, eller honnör med plastfingret. (som f.ö är vänster ringfinger och pajade på bröllops dagen)
-
Fy vad trist Anders! Jag har ju min stortå som spökar, men det funkar ändå skapligt… Lite spooky med ringfingret på bröllopsdagen…
Gårdagen var kul, skönt att veta att det finns såpass mycket fart i grejjerna och i Haga strippen. Ser ut som ännu mer vind nästa onsdag :shocked:
Tyvärr för er andra så har Kenneth bestämt “only locals” denna dag 😀
Logga in för att svara.