Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › nya svenska
-
Det var ju försmädligt att inte 43-knopsvallen passerades.
Grymt imponerande!
-
Tackarns!
Farten var ju 43,14 på 10 sec men sedan har man ett beräkningssystem för att eliminera felkällor. Kreisel körde ju 46,84 med fick 46,66 som rekord. Synd att Haga strippen är så kort, när man kollar på min fil så accelererade jag fortfarande men var tvungen att bromsa för att inte gå på grund….men jag är såklart jättenöjd med resultatet! Tyvärr så bröt jag ett par revben när jag seglade förra veckan. Dessutom halkade jag när jag höll på med båten i lördags och slog i samma revben. Så nu är det ordentligt gjort :-). Ingen surfing på ett tag alltså :-((( Kan inte ens ligga ner och sova utan smärta. -
Kan inte låta bli att säga det igen, förbaskat bra gjort!!!
Well done mate!!! -
Hur ska det gå idag ?
Såg att lågbron redan har 20 i byarna och en djup vinkel ..
fast Kalmar har +13 i vatten ,är det lagom eller är det för högt. ? -
Tror ni kan förvänta er hyggliga nautiska och en och annat rejäl 10-sekundare
-
är det högt vatten kan man starta längt in i dammen, passera hela revet och så får man förtsätta några meter ut i “havet”…
-
Grattis Gubbar! Business review i Polen verkar återigen vara ett fungerande recept för bra förhållanden i dammen. I morgon blir det budgetdragningar med Rumänien, Polen och Ryssland, häpp!
-
Grattis Mackee!!! Stod vid revkanten och bevittnade denna grymma 10 sekundare… Shit, vad det gick undan:shocked: riktigt läckert! Mattias imponerade med sina jämna tior och knep dagens avg, hatten av för grymma tider 🙂
Logga in för att svara.