Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nya tidningar!

• Nya tidningar!

Publicerad av linsurfer på 3 mars, 2000 vid 18:35

Köpte nya numret av surf, boards och windsurf mag (eng) idag. Lite schyssta bilder på några nya breda brädor. RRD Monster med Bringan som Pilot, såg ut att gå bra men brädan ser sjuk ut. Snacka om att sågen varit framme. AHD Free Diamond 77 ser ju rätt gippvänlig ut för att vara en freeride (NOT). RRD Avantride 280 blir nog en grym lättvindsfreestyle. Dessutom skönt att se att mitt Naish NOA III 7.0 -99 klarade sig grymt bra mot 2000 seglen i windsurfs test.

anonym-anvandare svarade 25 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    4 mars, 2000 vid 20:45

Hej,

Fa, i ”min” tidningsbutik hade bara Surf kommit igår. Var ju naturligtvis tvungen att köpa den trots att min skoltyska inte är särskilt bra..

//Mac,TS

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nya tidningar!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.